wtorek, 15 grudnia 2009

Nie akceptują mojego narzeczonego


Witam. Mam na imię Kasia. Od dwóch lat spotykam się z mężczyzną starszym ode mnie o 15 lat. Od niedawna jesteśmy narzeczeństwem. W naszym związku nie widzimy problemu, ale osoby w okół nas owszem. Nasi rodzice są jedynymi ludźmi którzy nas wspierają.Już nie mówię o uwagach obcych ludzi ale chodzi o bliskich. Bardzo często słyszę kąśliwe uwagi od mojego rodzeństwa, co doprowadza mnie do szaleństwa. Jest mi potwornie przykro. Podwójnie bo przecież chodzi o 2 osoby... o mnie i mojego narzeczonego. Czasami to naprawdę zachowują się tak jak bym robiła im swoim szczęściem krzywdę, jak by moja miłośc była czymś niewybaczalnym, czego powinnam się wstydzic.Ogólnie zawsze mówią, że lubią mojego narzeczonego, ale mają takie wybryki, że potrafią mi coś wypomniec i wtedy czuję sie tak jak bym dostała liścia w twarz. Jest mi ciężko z tym. Staram się nie przejmowac, ale czasami to zbyt trudne. ;( Jak przekonac ich do tego, żeby już wreszcie przystopowali? Pozdrawiam 

~Kasia


Droga Kasiu!
O Twoim problemie nie mówi się często, choć gdzie się spojrzymy, możemy natknąć się na brak tolerancji. Ważne, żebyś pamiętała, że najważniejsze jest uczucie łączące Ciebie i Twojego ukochanego. Nie warto przejmować się opinią ludzi, bo cokolwiek byś nie zrobiła- wymyślą sposób na uprzykrzenie Ci życia. Gorzej jest, gdy taki problem pojawia się wśród najbliższych. Masz szczęście, że Twoi rodzice nie widzą w tym problemu. Jednak troche zadziwiła mnie postwa Twojego rodzeństwa. Nie wiem, jakie są relacje między Wami, ale warto to wyjaśnić. Nie chodzi mi oczywiście o przemówinie, gdzie przedstawisz swoje racje ;) Pogadaj z jednym z nich i zapytaj się o powód takiego zachowania. Coś w stylu: "Przeszkadza Ci mój narzeczony?/ To, że jestem szczęśliwa?" Powinno dać im do myślenia. Tak to już jest z rodzeństwem, wiecznie im coś nie pasuje. Przekonaj ich do tego, że jesteś pewna swojej decyzji. Warto też pogadać z mamą- skoro ich wychowała, to pewnie zna sposób poruszenia ich serc ;)
Pozdrawiam, Cykcyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x