niedziela, 1 lutego 2015

W azjatyckim stylu - na sportowo

Mam prosbe, czy moglabys napisac notke na temat 'Azjatyckiej Mody'? Tylko nie chodzi mi o takie slodkie ubranka i wgl. Tylko taki bardziej 'Swag Asian Style'. Chodzi o taki styl gdzie sie nosi bluzy, spodnie drseowy albo rurki.
Chcialabym zebys napisala jakie ubrania wybierac, jakie dodatki i jak to polaczyc zeby to jakos wygladalo. Najlepiej by bylo gdybys napisala jak ubierac sie w Zime, Lato i inne pory roku.
Bede bardzo wdzieczna i szczesliwa jesli zrobisz ta notke jak najszybciej.

- MinGi



Droga MinGi,
dobrze wiesz, że ilością zdjęć, jakie dodałaś utrudniłaś mi nieco zadanie, zwłaszcza, że Azja to nie moje klimaty i nie do końca znam się na tym stylu, mimo to podjęłam się wykrzesania jakiejkolwiek odpowiedzi ;-) Poniżej możesz zobaczyć efekt mojej pracy - zapraszam do czytania.



OGÓLNIE O STYLU:
Nie wiedziałam, w ogóle jak podzielić notkę, więc postanowiłam podzielić ją na dwie części - pierwsza to ogólne zasady ubioru, a druga - przykładowe stylizacje.
Pierwsze, co rzuciło mi się, gdy obejrzałam zdjęcia to dużo ubrań oversizowych, szczególnie bluz, koszulek, kurtek, swetrów. Są to stylizacje stonowane, a jeden z elementów bazowych jest totalnym kontrastem (na którymś zdjęciu turkusowa kurtka). Ale o kurtkach napiszę później. Teraz zajmijmy się dołami - najczęściej są przylegające - rurki, legginsy, dresy, ale nie tylko. Można spotkać również dżinsy typu boyfriend, które teraz bardzo łatwo dostać w sieciówkach. 


Oprócz tego dziewczyny często ubrane są w męskie ubrania - takie typowe chłopczyce, o których notka na blogu kiedyś była (klik). Krótka porada: jeżeli masz zamiar kupić ubranie stylizowane na męskie - zajrzyj lepiej do działu męskiego, można dostać tam je o wiele taniej. Oprócz tego możesz kombinować z warstwami ubrań - mam nadzieję, że wiesz, o co chodzi ;) Buty to zazwyczaj obuwie sportowe takie jak adidasy, tenisówki lub trampki. Jeżeli chodzi o biżuterię i dodatki - jest to raczej absolutne minimum. Małe dodatki mogą zaginąć w tych oversizowych ubraniach, dlatego lepiej wybierać większe, bardziej widoczne dodatki. Myślę, że duże zegarki, wielkie torby w sportowym stylu, okulary o dużych oprawkach oraz plecaki i czapki bejsbolówki oraz beanie sprawdzą się tutaj bardzo dobrze.


PORA ROKU A STYLIZACJA


Właściwie to nie widzę sensu opisywania każdej pory roku osobno. Wiem, że o to prosiłaś, więc po prostu ograniczę się do minimum. Wiosną lub jesienią możesz pokombinować w stylizacjach z legginsami lub połączyć jeasnowe szorty z rajstopami. Zimą lepiej zdecydować się na dżinsy - wiadomo, że będzie w nich cieplej. Latem natomiast najlepszym pomysłem będą sportowe szorty w kolorowe wzorki lub po prostu w odjechanych barwach. W każdej porze roku idealnie sprawdzą się oversizowe koszulki i topy. Jednakże kolejne warstwy dobrze dopasować do pory roku. Wiosną i jesienią, gdy nie jest zimno - możesz spróbować nosić grube, wielgachne bluzy.


W Internecie znajdziesz masę typowo hipsterskich bluz, które pasują do takiego stylu. Zimą jednak lepiej założyć na to kurtkę - fajnie wpasują się tutaj narciarskie kurtki lub po prostu wiatrówki w różne wzory.

Jeżeli chodzi o buty - wiadomo, że sportowe. Pisałam o tym, jednakże zapomniałam o propozycji na zimę. W naszej cudownej Polsce niektóre zimy da radę przechodzić w adidasach, ale nie wszystkie. Dlatego z mojej strony propozycja - w ten styl dobrze wpasują się buty Timberki - modne w tym sezonie, a dla odważniejszych polecam emu, jednakże wiem, iż nie każdy trawi te buty.


Sama przyznam, że jakieś 6 lat temu podobały mi się , teraz należą do znienawidzonego obuwia. To chyba na tyle. Zapraszam do obejrzenia stylizacji, które sama przygotowałam. Enjoy!



Wiem, że musiałaś długo czekać na odpowiedź, ale, czytelniczki, zrozumcie, my też mamy swoje życie, mamy szkoły, przyjaciół i nie myślcie, że jesteśmy szczęśliwe siedząc 24 na dobę przed komputerem. Też chcemy odpocząć. A niewdzięczność niektórych osób demotywuje. Wolałybyście żeby nie było bloga, skoro tak narzekacie? Wiem, że Cocalotte ochrzani mnie za opierdzielanie Was, ale w sumie już mi wszystko jedno. Odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie źle, nie odpowiadać - też niedobrze. Z pozdrowieniami, 
Heavy.

Cytaty

Hej.! Macie jakieś pomysły, co ciekawego można zrobić z cytatami.? Tzn. jakieś dekoracje do pokoju czy ozdoby czy coś .:)
Bardzo dziękuję i pozdrawiam.!
Kaliaa

Droga Kalio!
Na samym początku nie miałam pomysłu na odpowiedź dla Ciebie, później jednak zauważyłam, że cytaty
otaczają nas wszędzie - czasami nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Podsumujmy ten temat i zobaczmy, gdzie możemy wykorzystać sentencje i różnego rodzaju napisy!


Tutaj mamy pole do popisu. Prezentem może być album ze zdjęciami, w którym będą ulubione cytaty, które będą opisywały zdjęcia, sprawiały, że staną się one wyjątkowe.

Cytaty możemy napisać na ozdobnym papierze, wydrukować w dużym formacie, bądź napisać na kartce z zeszytu i powiesić w widocznym miejscu. Może to być cytat, sentencja bądź napis, którym chcemy kierować się w życiu i który będzie nas wspierał.

Możemy wykonać stojący napis, który będzie zdobił miejsce nad kominkiem bądź komodę.

Możemy na ścianie namalować interesującą nas sentencje, która będzie głównym punktem w naszym domu, ozdobą, którą chcemy wszystkim pokazać.

Jeżeli naprawdę lubimy cytaty, możemy stworzyć grę. Na jednej kartce piszemy autora, na innej jego słowa. Naszym zadaniem jest odpowiednie dopasowanie. Możemy również przerobić to na kalambury, jednak wtedy jest wymagana znajomość wielu cytatów przez innych graczy.

Kup zwykły notatnik i tam zapisuj cytaty, które w jakiś sposób odzwierciedlają Ciebie, podobają Ci się lub dobrze brzmią. Po dłuższym okresie czasu zobaczysz czy to co kiedyś Cię interesowało nadal jest dla Ciebie ciekawe. Po za tym to będzie wspaniała pamiątka na starość.Możesz również stworzyć taki zeszyt wspólnie ze znajomymi. Dzięki scrapbooking'owi możesz zrobić wspaniałą okładkę a zeszyt położyć w widocznym miejscu - element ozdobny gwarantowany ! Taki zeszyt może być również prezentem.

Wydrukuj pozytywny cytat, który sprawi, że ludzie się uśmiechną na kartkach a następnie chodź po ulicy i rozdawaj jak ulotki - z pewnością wielu ludzi uśmiechnie się po jego przeczytaniu i sprawisz, że ich dzień będzie ciut lepszy :)


To chyba wszystko, co przychodzi mi do głowy w związku z cytatami. Wiele osób ma je teraz na osi czasu na Fb także to też jest pewien rodzaj ozdoby. Mam nadzieję, że chociaż trochę Cię zainspirowałam i stworzysz coś do swojego pokoju.
Pozdrawiam,
Miosza.