czwartek, 17 stycznia 2008

Jak ubrać się na komunię?

Czy mogłybyście dać kilka takich zestawów, jak ubrać się na komunię?
Ja na co dzień ubieram się bardziej na rockowo, więc żeby nie było za dużo tych falbanek ;P
Myślę, że to się przyda innym dziewczynom, bo niedługo maj i w ogóle komunie, a kreację trzeba mieć wcześniej ;) Pozdrawiam :)
~Monny

Mogłybyście napisać jak ubrać się na komunie siostry ( mam 14 lat)?
Mam pełną szafę, ale nie potrafię nic wybrać. Dziękuję i pozdrawiam:*
~Pyśka
Kochane dziewczyny!
Postanowiłam, że zrobię tylko jedną notkę na ten temat i nie będę dzieliła Was na dwie części ;)
Przede wszystkim: na komunię należy przyjść elegancko.
Kościół to miejsce święte, a nie rewia mody, powinniśmy również uszanować uczucia innych, dlatego pamiętajmy o stosownej długości spódnicy lub sukienki oraz osłoniętych ramionach.

Propozycje:
 

 

 

Powyżej trzy przykładowe zestawy.
W pierwszym sukienka, niżej spódnica, a na końcu spodnie.

Jeszcze jedna uwaga co do stroju.
Jeżeli lubicie czarny kolor, bez problemu możecie założyć coś o tej barwie na uroczystość.
Musicie pamiętać jednak, że nie może on przeważać w całym ubiorze.
Jeżeli decydujemy się na coś w rodzaju II zestawu, musimy podkreślić całość kolorowym akcentem.
U mnie są nim buty i torebka.

Pozdrawiam i życzę udanych Komunii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x