wtorek, 29 kwietnia 2008

Problem z wagą.


 Mam problem ale zaczne od opinii o blogu. Podoba mi się to ze jest taki prosty. Nie ma jakiś ta niesamowitych dodatków. Wygląda skromnie ale schludnie. Nie to jest najważniejszae. Wasze odpowiedzi na problemy są bardzo wyczerpujące i raczej się sprawdzają. Jesteście chyba sympatyczne, tak wywnioskowałam po opisie problemów. Dobra przejde do problemu. Czytałam wasz FAQ i nie znalazłam tam odpowiedzi która mnie fascynuje na moje pytanie. Mam 153 i 43 kg. Grubas Próbowałam już różnych ćwiczeń. 
Chciałabym mieć płaski brzuch, oraz mniejsze mieście ud i łydek. Niestety żadne cwiczenia nie przyniosły rezultatu. Czy mogłybyście wynaleźć jakiś zestaw ćwiczeń aby to jaoś uformować (talie) no i shcudnąć ze 2 kg? Możecie mi pomóc? Mam na imię Paulina i mam 14 lat. Od razu mówie ze nie stać mnie na różne aktiwie czy coś w tym stylu. 

~Paulina -_- 


 Kochana!
Wbrew pozorom activie,ani herbatki nie są potrzebne do zrzucenia zbędnych kilogramów. Owszem, pomagają, ale w małym stopniu, a ich ceny przerażają. Twoje BMI wynosi 18,4, a to sugeruje raczej niedowagę. Pamiętaj, że jesteś w okresie dojrzewania, Twoje ciało ciągle się zmienia. W tym okresie mogą być zaburzone proporcje ciała, ale wszystko wróci do normy kiedy staniesz się kobietą. Myślę, że powinnaś zaakceptować swoje ciało i polubić siebie, bo nie ma się czym martwić a Twoja waga jest idealna. Jeśli jednak chcesz popracować nad poszczególnymi częściami ciała ćwiczenia szczegółową opisane są w notkach w kategorii Zdrowie.
Pozdrawiam,
Mycha
Mycha (20:04)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x