niedziela, 1 czerwca 2008

Przyjaciółka wtrąca się w moje prywatne sprawy...


Hej! Mam taki problem: Moja "najlepsza przyjaciółka" wtrąca się w moje życie. Ciągle mnie męczy, żebym zdradzała jej jakieś tajemnice albo grzebie bez pozwolenia w moich szafkach. A kiedy już zdradzę jej jakiś sekret, to ona zdradza go swojej koleżance, chociaż mówiła, że będzie milczeć. Mam tego dość! A kiedy powiem jej kilka szczerych (i niezbyt miłych) słów, to ona się obraża, ale po kilku dniach wraca do mnie, znowu wtrąca się w moje sprawy... I tak w kółko! Co mi radzicie?~Angela
  

Droga Angelo...
Wiele dziewczyn ma takie "przyjaciółki"... Ale myślę, że ten problem można rozwiązać :). Uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłoby powiedzenie jej wprost, że sobie tego nie życzysz. Możesz powiedzieć tak: "Nie życzę sobie, abyś grzebała w moich rzeczach. To jest moja prywatność. Ciekawe, jak ty byś się czuła, gdybym to ja tobie poszperała w szafkach..."
A co do tajemnic... jak nie chcesz jej mówić, to po prostu tego nie rób. Nie może Cię zmusić do tego, abyś mówiła jej o swoich prywatnych sprawach... Jeżeli tego nie zrozumie, to cóż, wydaje mi się, że ta przyjaźń nie ma sensu. Jeżeli jednak zależy Ci na tej przyjaźni, to porozmawiaj z nią szczerze i spokojnie (staraj się być miła).

PS. Skoro ona obraża się na Ciebie, o to, że powiesz jej pare słów prawdy, to Ty chyba możesz obrazić się na nią, o to, że nie szanuje twojej prywatności... Może zrozumie, że nie powinna tak robić...


Sindy
Sindy (17:43)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x