środa, 11 czerwca 2008

Przyjaciółka wyprowadza się do innego miasta.


11 czerwca 2008

Hej, dziewczyny! Na początek powiem, że macie super bloga;) Jest naprawdę fantastyczny. A to jest mój problem: niedługo odchodzi z tej szkoły moja najlepsza przyjaciółka Agata:( Mam też drugą, ale ona jest całkiem inna. To Magda, ona strasznie mi zazdrości, stara się rywalizować, często próbuje mi odbijać chłopaków, stara się pokazać mi, że jest lepsza (wiem to wszystko, bo ona przyznawała mi się do części tych rzeczy, a resztę po prostu widze, wszyscy widzą, mówią mi o tym i pytają, czemu wciąż się z nią przyjaźnię). Poza tym nie mogę się z nią śmiać. Ona jest trochę sztywna. Niby we trójkę jesteśmy superprzyjaciółkami, ale kiedyś Agata zachorowała i ledwo co przeżyłam, mimo to, że była jeszcze Madzia. A teraz jak wyjedzie z miasta, to jak ja przeżyję? Proszę, pomóżcie mi! Już próbowałam poznawać nowe osoby, ale i tak nikt mi nie zastąpi Agaty;( Dalej mam się przyjaźnić z Magdą? Ale ona jest czasem nie do wytrzymania! ~Ewcia W.
  

Droga Ewciu...
Jeżeli chodzi o Agatę:
Mamy XXIw. W dzisiejszych czasach są telefony, e-maile i komunikatory internetowe (GG). Więc będziecie mogły ze sobą rozmawiać, pisać do siebie itd. Jeżeli macie słuchawki z mikrofonem to możcie zainstalować sobie Skype (rozmawia się tak jak przez telefon i się za to nie płaci :)). Możecie go pobrać -> tutaj <- .
Jeżeli chodzi o Magdę:
Jeżeli nie możesz z nią wytrzymać to się z nią nie koleguj. Napisałaś, że próbowałaś poznawać nowe osoby, ale żadna nie zastąpi Ci Agaty. A po co ma Ci ją zastępować? Z Agatą nie musisz zrywać kontaktu. Z tą nową koleżanką będziesz mogła pogadać w szkole czy iść na dwór, a jak będziesz chciała pogadać z kimś tak od serca to zadzwonisz do Agaty :). Może kiedyś zaprzyjaźnisz się z tą koleżanką...


Sindy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x