środa, 18 czerwca 2008

Boję się, że przez nieśmiałość nie znajdę koleżanek w nowej szkole...



Cześć. Mam problem, otórz po wakacjach ide do gimnazjum.. Boje się że nie bede miała żadnej przyjaciółki i będzie mi trudno się z kimś zaprzyjaźnić.. Trudno mi zawierać znajomości bo jestem bardzo niesmiała. Proszę poradzcie mi coś. Z góry dziiękuję ;) ~Klaudia

   

Droga Klaudio...
Wydaje mi się, że martwisz się na zapas. Może w Twojej nowej klasie znajdą się osoby, z którymi znajdziesz wspólny język lub chodziłaś do podstawówki. Gdy ja szłam do gimnazjum miałam taki sam problem - nieśmiałość . Ale zrobiłam tak: w dzień rozpoczęcia roku szkolnego podchodziłam do każdego i mówiłam cześć (z uśmiechem). Obserwowałam również, z kim mogłabym się zakolegować. Tak po prostu. W pierwszy dzień podeszłam do grupki dziewczyn z mojej klasy i przyłączyłam się do rozmowy. No i w ten sposób znalazłam dziewczynę z którą usiadłam w ławce. Na następnej przerwie podeszłam do drugiej grupki dziewczyn i się z nimi zapoznałam :). Tak więc, poznałam się z wszystkimi dziewczynami w klasie. Z chłopcami jakoś tak samo wyszło :). Ogólnie rzecz biorąc, najważniejsze żebyś była sobą. Nie siedź sama przy parapecie czy klasie, bo wszyscy pomyślą, że jesteś osobą ponurą i bez osobowości. A takich osób nikt nie lubi! Ludzie nie gryzą, więc śmiało podejdź do nich i przyłącz się do rozmowy lub sama zacznij jakichś temat np. Jak minęły Wam/Ci wakacje? Możesz w domu przed lustrem trochę potrenować :). Pozdrawiam

Sindy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x