niedziela, 6 lipca 2008

Przez moje zachowanie koleżanki odchodzą ode mnie...


06 lipca 2008
Hej dziewczyny...mam nadzieję, że mi pomożecie. Kompletnie niewiem co się ze mną dzieje..zaczęłam przeklinać i stałam się wredna wobec koleżanek. Dużo osób odsunęło się przez to ode mnie. Kiedyś bylam lubianą osobą, a teraz mam może 3 koleżanki w klasie które naprawdę mnie lubią...reszta traktuje mnie obojętnie. Kompletnie niewiem jak mam panowac nad swoim charakterem...chiałabym oduczyć się obgadywania, przezywania i co najważniejsze przeklinania. Bardzo zależy mi na dobrej opinii, ponieważ teraz idę do gimnazjum, a co za tym idzie...nowa kalsa, koleżanki. Jak mogę sie zmienić?! Mam już dość patrzenia z zadrością na osoby które w okół siebie mają pełno przyjaciół..też bym tak chciała....ale nie umiem ~Załamana

  


Droga Nastolatko!
Nie jesteś jedyną osobą, która ma taki problem. Najczęściej tkwi on w psychice. Czujemy się gorsi od innych, lub żyjemy w stresie.
Jak oduczyć się przeklinać?
Nie ma konkretnego sposobu, aby oduczyć się używać brzydkich słów. To zależy wyłącznie od Ciebie. Sama musisz chcieć przestać i za każdym razem, kiedy będziesz chciała powiedzieć to słowo, powiedz: NIE, przestaje przeklinać! Z czasem ten nawyk minie ;).
Jak przestać być wredną dziewczyną?
Tak jak w przypadku przekleństw, musisz tego chcieć! Podczas, gdy będziesz przebywała w gronie dziewczyn, które obgadują kogoś, pomyśl sobie: Nie jestem wredną dziewczyną i nikogo nie będę obgadywała, i odejdź od nich. Słuchając rozmowy o tym, że Kasia ma nowego chłopaka lub Marta była gdzieś z kimś, mamy ochotę powiedzieć coś od siebie :). Lepiej nie kusić losu i po prostu odejść.

Sposoby na wyładowanie agresji:
- rysuj na kartce jakieś szlaczki (fale, ósemki, gwiazdki - cokolwiek)
- posłuchaj spokojnej muzyki
- wypisz na kartce, to co Cię wkurza i zastanów się co możesz zrobić, aby rozwiązać ten problem
- pospaceruj lub pobiegaj trochę

Sindy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x