środa, 10 września 2008

Przyjaciółka mówi o moich sekretach naszej koleżance...


Hej! Macie świetnego bloga i bardzo często na niego wchodzę. A teraz nurtuje mnie problem. Mam bardzo dobrą przyjaciółkę (gdzieś tak od roku). Niedawno przyszła nowa dziewczyna. Bardzo ją lubię, ale moja Karolcia jeszcze bardziej i zaprzyjaźniła się z nią. Nie mam nic przeciwko temu, nawet założyłyśmy paczkę, ale sęk w tym, że moja przyjaciółka zdradza jej wszystkie nasze sekrety bez mojego pozwolenia, natomiast one mają przede mną jeszcze więcej sekretów. Próbowałam z nią porozmawiać, ale do niczego nie doszłyśmy. Proszę pomóżcie! Pozdrawiam całą załogę NBS.~Milka



  


Droga Milko!
Nie ma takiego problmu, którego nie można by rozwiązać ;). Sądzę, że powinnaś spróbować jeszcze raz porozmawiać z Karoliną. Powiedz, że chciałabyś się z nią przyjaźnić tak jak wcześniej. Możesz powiedzieć jej tak: "Mam prośbę: czy mogłabyś nie zdradzać moich sekretów X (ta nowa dziewczyna). Lubię ją, jednak wolałabym, żeby o niektórych moich sprawach nie wiedziała." Lub powiedzieć wprost: "Nie chce, żeby X wiedziała o pewnych sprawach, więc proszę Cię nie mów jej tego, co ja mówię Ci!" Wiem, że to może być trudna rozmowa, jednak konieczna... Gdy następnym razem powiesz jej jakiś sekret, zaznacz, że chcesz aby został on tylko między Wami. Niestety z tym, że one mają przed Tobą tajemnice, możesz niewiele zrobić... Jedynie co, to możesz się zapytać ich wprost czemu Ci nic nie mówią. Jednak ja bym Ci to odradzała... Poza tym, skoro Ty nie chcesz żeby X wiedziała o niektórych sprawach, to tak samo ona może nie chcieć, abyś Ty wiedziała o jej sekretach...Pozdrawiam, Sindy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x