środa, 31 grudnia 2008

Dlaczego ona tak się zachowuje?


Macie cool blog, mam nadzieję że pomozecie. Moja przyjaciółka jest wobec mnie wredna. W szkole udaje że mnie nie zna, a potem przychodzi (mieszka w domu obok) czy wyjdę na dwór, czy pójdę na świetlicę (zajęcia plastyczne) itp. A w szkole- znów olewka. Często się ze mnie nabija, jest dla mnie wredna. Np. przy wszystkich mówi że mam rozpięty rozporek albo coś x/ Najgorsze jest to ze zaprzyjaźniła się z moimi najlepszymi kumpelkami z klasy! Monią i Iską. . . I teraz nie ma czasu dla mnie. Mówi że nie wyjdzie bo wkuwa, a na serio albo jedzie do centrum handlowego z kumpelami albo siedzi na GG. Ostatnio wieczorem w sobotę na GG: ''Wykończonaa... Ale było super!!!'' Pojechała do c.h. :( I była zazdrosna bo dzień prędzej byłam u Przyjaciółki Majki wieczorem kilka godzin! Co robić? ;(( Darka

  

Kochana...
Może zacznijmy od definicji słowa przyjaźń. Co to jest, i na czym polega? Otóż: przyjaźń jest to więź emocjonalna między ludźmi. Polega na pełnej akceptacji, lojalności, zaufaniu itd. Więc osoba, o której piszesz nie jest Twoją prawdziwą przyjaciółką. Co najwyżej kumpelą. Szkoda, że nie napisałaś, czy zależy Ci na znajomości z nią... Jeżeli nie, to po prostu nie odzywaj się do niej, unikaj jej. Jeżeli przyjdzie do Ciebie do domu, to powiedz jej, że skoro ona 'nie zna' Cię w szkole, to Ty jej po szkole. Jeżeli jednak chcesz się z zadawać, to powiedz jej, że nie życzysz sobie, aby tak Cię traktowała. Albo się kumplujecie i jest wszystko ładnie-pięknie, albo łączą Was stosunki wyłącznie koleżeńskie, a wtedy również nie powinna Cię tak traktować....

Pozdrawiam, Sindy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x