środa, 19 listopada 2008

Ona mi dokucza!


Dziewczyny!Mam ogromny problem!.Dziewczyna o 2 lata starsza ode mnie wyśmiewa się ze mnie!Przezywa mnie `Chinka` bo mam lekko skośne oczy.Gdy idę śmieje se ze mnie albo krzyczy `Chinka!`.To jest nie do zniesienia.Unikam jej w szkole jak tylko moje.Boję się wychodzić na dwór... .Wczoraj w szkole no.powiedziała mojej koleżance,żeby ona powiedziała mi że mam`Ryj jak kieszonkowiec`.Ukrywam przed każdym to tylko jak mogę,że się tym nie przejmuje,ale na prawdę w głębi chce mi się płakać.Co mam zrobić?!Pomóżcie! Kiedyś nawet w szkole tak mnie uraziła ze wzięłam nożyczki i chciałam sobie coś nimi zrobić!. Błagam!Pomóżcie! ~Zrozpaczona

  

Zrozpaczona...
Niestety, w dzisiejszych czasach dokuczanie i przezywanie innych jest zjawiskiem, które występuje w każdej szkole... Co możemy zrobić, gdy jesteśmy ofiarą?
Po pierwsze: napewno NIE MOŻEMY dać po sobie poznać, że nas to boli. Wtedy, po jakimś czasie osobie, która nas wyzywa, znudzi się to.
Po drugie: nie reaguj na zaczepki ze strony tej osoby. Jeżeli mówi coś do Ciebie to nawet nie odwracaj się w jej stronę! Po prostu ją ignoruj.
Po trzecie: zgłoś się z tym do wychowawcy. On napewno coś poradzi. Może porozmawiać z tamtą dziewczyną lub jej rodzicami. Jeżeli nie chcesz rozmawiać o tym z wychowawcą to może z pedagogiem szkolnym? Przecież to jest jego praca :). Jeżeli do niego również nie chcesz iść, to powiedz to swoim rodzicom.

3maj się ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x