środa, 31 grudnia 2008

Przyjaciel stwierdził, że jestem dla niego za... dorosła!


Miałam przyjaciela.. Jeszcze niedawno. NIe bylismy parą tylko przyjaciolmi. On zaczął mnie unikać i wogóle jak stanelam obok niego o szedł gdzie indziej. zapytałam na gg o co chodzi to powiedział,że jestem dla niego zadorosła! jak na swój wiek to troche moze z charakteru jestem dorosla, a on zadziecinny. On podkochiwał się w mojej przyjaciolce. zapytam ja o chodzenie a ona mu odmowila i on zaczął miec opisy na gg nmp. : wolny :(, albo ; w ciezkim stanie psychiczynym. jak napisalam do niego co sie stalo to on odrazu co cie to! i wogole mnie unika nie gada ze mna.. co zrobic abysmy znow sie przyjaznili ? jak moge mu udowodnic, ze nie jestem dla niego za dorosla ?~andziowata xD

  

Moja Droga!
Przyznam szczerze, że dość trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Osobiście nie sądzę, że faktycznie chodzi o to, że jesteś dla niego za dorosła. Ale jeżeli nie o to, to o co? Zastanów się, czy nie powiedziałas mu czegoś, co mogłoby go urazić? A może chodzi o Twoją przyjaciółkę? Może jest zazdrosny? No ale, jeżeli faktycznie myśli, że jesteś za dorosła, to porozmawiaj z nim. Możesz powiedzieć coś w stylu:
'Posłuchaj mnie uważnie i nie przerywaj, proszę! Możesz mi powiedzieć o co Ci chodzi? Dlaczego mnie unikasz? Zrobiłam Ci coś złego? Dlaczego taki jesteś dla mnie? Wiesz jak ja się czuję? Przykro mi, i to bardzo. Myślałam, że jesteśmy przyjaciółmi, a ty mnie tak po prostu olewasz... Może i mam dość trudny charakter, ale to chyba nie jest przeszkodą, abyśmy przyjaźnili się dalej... A to co ty teraz robisz to, przepraszam bardzo, ale według mnie jest bardzo dziecinne. Zamiast porozmawiać ze mną o problemie, to ty mnie unikasz...'
Myślę, że to powinno nim potrząsnąć i zrozumie, że robi źle...

Tak na marginesie: kto zrozumie mężczyznę??? :))

Pozdrawiam, Sindy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x