poniedziałek, 12 stycznia 2009

Jak odbudować przyjaźń?


Drogie Czytelniczki oraz autorki bloga NBS! Mam problem... Zacznę od początku: W 1 gimnazjum siedziałam w ławce z taką jedną dziewczyną. Nazwijmy ją Alicja. Przyjaźniłyśmy się i wtedy pojawiła się inna dziewczyna. Nazwijmy ją Patrycja. Zaprzyjaźniłam się Patrycją no i było fajnie. Z Alicją też się spotykałam. Jednak większa więź łączyła mnie z Patrycją. W 2 gimnazjum postanowiłyśmy usiąść razem. Tylko teraz... Bardziej przyjaźnię się z Alicją i coraz mniej rozmawiam z Patrycją. Chciałabym odbudować to, co było między mną a Patrycją. Tylko... Jak?Przyjaciółka

  

Droga Przyjaciółko!

Wiele osób twierdzi, że trudno jest przyjaźnić się z kilkoma osobami naraz, ale to oczywiście nieprawda! Przede wszystkim musisz pamiętać o tym, żeby zawsze obydwu przyjaciółkom poświęcać tyle samo czasu. Czasem możecie się spotkać gdzieś we trzy. Zagaduj do Patrycji na przerwach, wyciągnij ją czasem na spacer albo zakupy, niech wie, że nadal Ci na niej zależy. Interesuj się tym co u niej słychać. Traktuj ją tak jak kiedyś, a wszystko powinno być dobrze.Ale nie możesz też oczywiście zapomnieć o Alicji. Staraj się tak rozplanować swój wolny czas, aby móc go poświęcić dla obydwu dziewczyn. Tak jak już pisałam, zawsze możecie się spotkać gdzieś wszystkie i miło spędzić razem czas. Najważniejsze, to nie dawać powodów do zazdrości, aby nie doszło do niepotrzebnych sporów. Przyjaciółki muszą wiedzieć, że o nich pamiętasz, są Ci potrzebne i bardzo zależy Ci na przyjaźni z nimi.

Pozdrawiam i trzymam kciuki,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x