niedziela, 25 stycznia 2009

Jak się od nich uwolnić?


Ja nie chcę kumplować się z tymi dziewczynami co teraz, ja chcę mieć normalne koleżanki a nie takie infantylne koleżanki. One nie zachowują się stosownie do swojego wieku, czasem mam ich dość, żygać mi się chce na ich widok. W klasie mamy podzial na dwie grupy, ja jestem razem z nimi w tej drugiej, a ja nie chce! Nie chce byc tez w pierwszej! Ja już na prawdę chcę znaleźć takie osoby na których mogę polegć i wiem ze nie wypaplą tego co im powiedziałam- nie tak jak te obecne. Wiem, że tak hop siup nie zmienie kolezanke, bo te z mojej klasy (ta pierwsza grupa) przyzwyczaiły się do tego, że ja z nimi ciagle laze a ja mam tego dość, dość. Wiem, ze za rok pojde do liceum i znajde nowe, ale ja chce teraz. Ja sie boje ze sie od nich nie uwolnie, ze one wybiora to samo LO co ja i na wieki wieków amen i jeszcze dłużej. Jak mozna byc popularnym w szkole? Czy mogę prosić o odpowiedź (jak najszybszą) w notce.?~karmelowe nieb

  


Kochana!

Jak najbardziej rozumiem, że chcesz zmienić koleżanki, ale zastanów się, gdzie znaleźć inne. Skoro twierdzisz, że w Twojej klasie nikogo takiego nie znajdziesz... Zrozum, że nie ma ludzi idealnych, nigdy nie znajdziesz wymarzonej, idealnej koleżanki, która będzie jednocześnie mądra, ładna, życzliwa i nie będzie Cię denerwować. Być może nie znasz zbyt dobrze koleżanek z drugiej grupki, a może one są fajne? Spróbuj czasem pogadać z którąś z nich, może potrafi być wspaniałą przyjaciółką? A może jednak da się naprawić kontakty między Tobą, a Waszą grupką? Porozmawiaj z dziewczynami, wytłumacz, że nie chcesz, aby rozgadywały Twoje tajemnice, chcesz, abyście były prawdziwymi przyjaciółkami, które mogą na sobie polegać. Myślę, że to powinno dać im wiele do myślenia. Przecież szkoda tracić tyle lat dobrej znajomości. Musisz jednak liczyć się z tym, że są ludzie, którzy nie potrafią zachować tajemnicy dla siebie i nie starają się tego zmienić. Ja jednak uważam, że należy mieć oczy i uszy szeroko otwarte i zwracać uwagę nie tylko na ludzi, którzy wydają nam się fajni, ale na wszystkich. Czasem szara, klasowa myszka może okazać się wspaniałym człowiekiem. Twoje obecne koleżanki rzeczywiście mogą czuć się dziwnie, kiedy zaczniesz kolegować się z innymi, ale na pewno z czasem zrozumieją Twoje zachowanie i przestaną wiecznie za Tobą chodzić, najlepiej, gdybyś powiedziała im o tym wprost. 
Kolejnym Twoim pytaniem było: "Jak można być popularnym w szkole?". No cóż, zastanów się, czy naprawdę tego chcesz. Skoro piszesz, że chcesz mieć zaufaną przyjaciółkę, to nie wiem, czy warto tak ryzykować. Osoba popularna ma mnóstwo "przyjaciół", chociaż tak naprawdę nigdy nie wiadomo, którzy z nich są prawdziwi. Z mojego punktu widzenia osoba popularna nie może zaznać spokoju. Zawsze ktoś próbuje ją gdzieś wyciągnąć (na miasto, spacer itp.), nawet gdy bardzo tego nie chce. Często ktoś do niej dzwoni, wysyła SMS'y. Jeżeli jednak odczuwasz silną potrzebę bycia popularną, to proponuję rozmawiać dużo z ludźmi. Zapoznawaj się z osobami z innych klas, bierz od nich numery telefonów, wysyłaj SMS'y. Wiele osób ma konto na nk, jeśli takowego nie masz, proponuję założyć, im więcej znajomych, tym więcej popularności.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x