poniedziałek, 19 stycznia 2009

Jak zdobyć przyjaciela?


Heej dziewczyny.. Mam nietypowy problem :( Znamwielu ludzi, koleguję się z kilkoma dziewczynami, czasem mogę na nichpolegać. Ale tak naprawdę nie mam jakiejś bliskiej przyjaciółki - bomoje kumpele mają swoje kumpele, o które dbają bardziej niż o mnie,cenią je. Ja czuję się natomiast olewana przez nie, kiedy one`doklejają` się do kogoś innego, a mnie zostawiają samą. Niektóre chcąpo prostu kolegować się z kimś innym. Ale tylko momentami... Jak można`zacieśnić`, że tak się wyrażę, przyjaźń ? Wiem, że może nie majako-takich sposobów, ale liczę na Waszą pomoc. Naprawdę, czasami mamdosyć, bo wszystkie mnie olewają :(:( A ja naprawdę nie robię im NICzłego. Wręcz przeciwnie - poszłabym za nie w ogień. Proszę, pomóżcie.... Zresztą nie tylko ja mam takie problemy, moja koleżanka z którąsię koleguje też. Odpowiedzcie chociaż w komentarzach, bd wdzięczna i zgóry dziękuję:* pzdr;d;d;*~Samotna

hey! może wiecie jak zdobyć przyjaciela ( przyjaciela nieprzyjaciółkę). No wiecie, chodzi mi o jakieś punkty co zrobić by kolegastał się przyjacielem. Co zrobić żeby wzbudzić zaufanie, uczuciebliskości dusz... Pozdrawiam :* Klaudia

  

Drogie Dziewczyny!

Musimy zawsze pamiętać o tym, że nie da się nikogo zmusić do przyjaźni. Nikt na siłę nie może nas lubić, spędzać z nami czas, zwierzać się nam. Przyjaźń to taka niezwykła więź, która wychodzi przypadkiem, czasami same nie zauważamy kiedy. Często nawet się nad tym nie zastanawiamy, chociaż mamy w okół siebie grono życzliwych nam ludzi, rozejrzyjcie się, na pewno znacie kogoś, kto Was szanuje i nigdy Was nie zawiódł. Samotna, napisałaś, że masz koleżankę, to już połowa sukcesu! Zastanów się, a może nawet nie zauważyłaś kiedy, połączyła Was przyjaźń? Nigdy nie możemy szukać przyjaciół na zasadzie "Ta dziewczyna jest ładnie ubrana, ma dużo pieniędzy, chłopaków na pęczki, na pewno będzie wspaniałą przyjaciółką." bo możemy się bardzo pomylić. W przypadku Klaudii może być to nieco skomplikowane, większość chłopców uważa, że skoro jesteśmy nimi zainteresowane, muszą nam się podobać. Na samym początku pomyśl, z którym chłopakiem da się pogadać na przerwie w szkole, który się szyderczo nie śmieje, gdy z Tobą rozmawia, zagaduj czasami do niego, z czasem zbliżycie się do siebie i być może połączy Was przyjaźń, choć tego nie mogę Ci obiecać. Pamiętaj także, że chłopak w żadnym wypadku nie może pomyśleć, że próbujesz go podrywać, staraj się zachowywać tak, aby nawet mu to przez myśl nie przeszło, po prostu bądź sobą! ;).

Pozdrawiam i życzę powodzenia,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x