czwartek, 15 stycznia 2009

Naśladuje mnie, a później wyśmiewa


Hej, dziewczyny! Wiecie, mam taki problem: mamtaka kolezanke, z ktora sie trzymam, lazimy czesto ze soba, ale onajest jakas dziwna... No... to znaczy lubi ze mna strasznie rywalizowac,nie wiem czemu:( Ciagle mi mowi, ze jestem najpopuylarniejszadziewczyna w klasie i w ogole taka gwiazda klasowa, bo chlopaki naprzerwach czesto sie wokol mnie zbieraja...I ona czesto tak jakbyprobuje mnie przed nimi osieszyc, nabija sie ze mnie kiedy mam jakisblad w zadaniu, ktore ona zrobila dobrze i poza tym nasladuje mnie:/ Tojest... troche no przykre kiedy ktos komu ufasz robi ci takieswinstwo;) Juz probowalam z nia na ten temat gadac, ale ona po prostuna to "czym sie przejmujesz, przeciez i tak jestes najlepsza, wiec itak mi to nic nie da jak bede cie kopiowac" z taka troche nutaironii...:( Mogłybyście mi pomóc? Z góry wieeeeeelkie dzięki:*~Alicja

  

Kochana Alicjo!

Najprawdopodobniej koleżanka wyśmiewa się z Ciebie przy innych, bo jest zazdrosna. Chciałaby być taka jak Ty, ale za bardzo nie wie jak to zrobić i sympatię innych próbuje zdobyć poprzez dokuczanie Ci. Zastanów się, czy warto tracić czas na taką osobę i czy warto martwić się jej słowami. Moim zdaniem nie. Poszukaj innych koleżanek, na pewno w Twojej klasie są jakieś fajne dziewczyny godne Twojej uwagi. Nie warto spędzać czas z osobami, które nas nie szanują i są fałszywe. Ale jeżeli nadal będziesz uważać, że chcesz kontynuować tę znajomość, to pogadaj kiedyś z koleżanką na osobności, powiedz jej, że nikt nie polubi jej, jeżeli nie będzie po prostu sobą, nie ma nic miłego w naśladowaniu innych i wyśmiewaniu się z nich. Wytłumacz, że śmiejąc się z Ciebie, śmieje się i z siebie, ponieważ robi to co Ty. Powiedz jej to stanowczo, żeby nie myślała, że może sobie z Tobą w ten sposób pogrywać. Jeżeli znowu będzie próbowała "odwrócić kota ogonem" odejdź bez słowa i poszukaj ludzi godnych Twojej uwagi ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x