wtorek, 10 lutego 2009

Zaryzykować przyjaźń dla miłości?


Drogie Autorki! najpierw wypada się przedstawić, a więc mam na imię Ola i 15 lat (to taki ogół bardziej, no ale nie warto się rozpisywać, gdyż w moim życiorysie nie znajdzie się nic ciekawego, godnego 'lepszej' uwagi). mam kilka 'problemików', o które chciałabym Was zapytać :) otórz: 
myślę, że to jednak prawda 'nie docenisz kogoś, póki go nie stracisz'. przyjaźniłam się z pewnym chłopakiem 10 LAT, 2 lata temu (czyli jak miałam 13 lat), chodziłam z nim, około miesiąc, a kiedy ten wyjechał do Turcji na 20 dni, ja już go 'zdąrzyłam' zdradzić z 3-ma innymi chłopakami. przez rok się do mnie nie odzywał; potem się 'zlitował' i na nowo zaczęliśmy się 'kolegować/przyjaźnić'. wiem, że już nigdy nie będzie tak samo.. bo wiem, że mnie naprawdę kochał. przez całe 8 lat, to w sobie 'budował'(nie wiem, jak to określić), a ja potrafiłam to zniszczyć w niecałe 20 dni.. od tamtego czasu, każdego z kim mogłabym być, porównywałam właśnie do tego mojego ex/przyjaciela. zdałam sobie sprawę, ze takie 'bawienie się' chłopakami, którzy coś do mnie poczuli, nic mi nie da.. (ps. jakby co, to jestem dziewicą). jak myślicie, czy rozsądnie by było, poprosić tego przyjaciela o jeszcze jedną, ostatnią szansę?.. wiem, mam 100% pewność, że on by mnie nigdy nie zdradził.. bo on nie jest taki.. jest naprawde porządny.. i nie wiem już sama.. czy go zapytać, czy nie.. należę do bardzo odważnych dziecwzyn, ale nie do takich, które chcą się wygłupić, nawet przed najbardziej zaufaną osobą, jaką mają. ale skoro mu ufam, to czy nie byłoby warto spróbować? a może jednak nie, bo co jeśli znów dam plamę?.. 
bardzo proszę, powiedzcie mi, co o tym myślicie. i podpowiedzcie mi, jesli jest taka możliwość: jak się 'wyleczyć' z tego lookania na innych kolesi?; a raczej: JAK BYĆ WIERNĄ.. bo to mi naprawdę kiepsko (to mało powiedziane -.-') wychodzi. 
-ola

  

Droga Olu!

Na samym początku dobrze się zastanów, czy warto ryzykować wspaniałą przyjaźń dla miłości. Jeśli uważasz, że naprawdę kochasz tego chłopaka - zaryzykuj, może będziesz żałowała jeśli tego nie zrobisz, a jeżeli chłopak odmówi, będziesz miała świadomość, że zrobiłaś już wszystko. Jeżeli chcesz być wierną, to najlepiej gdy przechodzisz koło jakiegoś chłopaka pomyśl sobie o Twoim przyjacielu/może wtedy już chłopaku, przypomnij sobie jak bardzo go kochasz i wiedz, że nie warto tracić miłości dla kogoś innego, kogo być może nawet nie znasz. Jeśli chodzi o Twojego przyjaciela, myślę że należą mu się jakieś słowa wyjaśnienia. Powiedz, że nie byłaś jeszcze wtedy gotowa na poważny związek, zapytaj, czy da Ci jeszcze jedną, ostatnią szansę, którą postarasz się jak najlepiej wykorzystać. I w rzeczywistości, jeśli ją dostaniesz, pamiętaj, że nie możesz jej zmarnować, a już na pewno nie w tak głupi sposób. Pamiętaj, nie możesz zepsuć tego, co jest między Wami, niezależnie od tego czy będzie to miłość czy przyjaźń!

Pozdrawiam Cię serdecznie, 
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x