niedziela, 26 kwietnia 2009

Chłopak a siostrzana przyjaźń


Moja siostra Marta ma 19 lat (ja 14). Chodzi z chłopakiem o imieniu Rafał. Bardzo się kochają i wiem o tym. Spędzają ze sobą dużo czasu. Cieszę się, żę Marta jest szczęśliwa, ale od kiedy jest z Rafałem, dla mnie nie ma w ogóle czasu. Zanim miała chłopaka, byłyśmy jak najlepsze przyjaciółki. Mogłyśmy sobie powiedziec wszystko, ufałyśmy sobie i było super. Nawet swoją przyjaciółkę zaniebała! Już rozmawiałam z nią o tym, ale ona uważa, że moje oskarżenia są niesłuszne. Rafał jest synem najlepszej przyjaciółki mojej mamy, więc są u nas bardzo często. Jego w sumie lubię, ale chciałabym miec siostrę. Wiem, że i tak nie będzie tak, jak dawniej, ale może chociaż trochę? Co mam robic? Co powiedziec Marcie? Proszę o odpowiedź.

~Siostra Marty

~~~~

Droga Siostro!
Jak możesz mówić, że nie masz siostry? Twoja siostra jest z Tobą, tyle, że wkracza w dorosłe życie i nie ma już tyle czasu ile miała wcześniej. Kocha Cię tak samo jak ty ją i naprawdę nic tego nie zmieni, żaden chłopak (nawet taki, którego byś nie cierpiała :) ). 

Co zrobić w takiej sytuacji?
Dojrzałość. Naprawdę musisz pokazać, że nie jesteś już zazdrosnym dzieckiem, ale dojrzałą dziewczyną, która rozumie całą sytuacje i wspiera siostrę. Twoja siostra pewnie też odczuwa, że się od siebie odsuwacie. Sądzę, że ona myśli, że to z Twojego powodu. Sama napisałaś, że wcześniej mogłyście powiedzieć sobie wszystko. A teraz nie? Czemu? Spróbuj częściej rozmawiać z siostrą. Spytaj ją o jej sprawy, Na pewno ucieszy się, że Ci na Niej zależy :)
Jeśli wiesz, że naprawdę się kochają nie stawaj im na drodze, ale pomagaj :)

Życzę udanych kontaktów z siostrą :)

Lenny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x