piątek, 29 maja 2009

Przyjaciółka jest ode mnie lepsza


Dziewczyny proszę o pomoc! Otóż mam przyjaciółkę ona wogólę jest ode mnie lepsza... Kręci sie wokół niej pełno chłopaków ( wokół mnie żadny) , zawsze ma lepsze ubrania,więcej przyjaciół ( ja mam tylko ja) i wogólę czuje sie czasami przy niej głupio :( . 
Np. gdy kupi sobie coś fajnego a to mi sie podoba i nie moge już tego mieć... 
Ja zawsze czuję się od niej gorsza zawsze gorzej wygląda ,jestem grubsza i tak dalej. Nie mam ładnych ubrań a od niej nie pożyczę bo jest troche grubsza ona jest szpuła. Nie wiem co mam zrobić,aby to sie zmieniło ja już tak nie chcę! U nas nie ma nic ciekawego w sklepach tylko jakieś szmaty...(jest tylko kilka sklepów firmowych,kilka bardziej ciekawych i rynek na którym są same badziewa i pełno lumpexów...) A nigdzie nie mogę jechać na zakupy np. do jakiegoś dużego miasta ,bo rodzice mi nie pozwalają :/ 
Nie chcę się już z nią czuć głupio chcę,aby bło tak jak kiedyś gdy nie przejmowałam sie jak wyglądam. 

~Pysia

  

Droga Pysiu!

To całkiem naturalne, że w wieku dojrzewania zaczynamy bardziej interesować się swoim wyglądem, szukamy zainteresowania u płci przeciwnej i zdarza nam się porównywać do innych, często bardzo błędnie.
Pysiu, uwierz mi, że wcale nie jesteś gorsza od swojej przyjaciółki. Ona ma ładne ubrania, powodzenie, a ty posiadasz coś, czego ona nie ma. Może jest to jakaś cecha charakteru? Oryginalne hobby? A może jakiś wielki talent? Po prostu zastanów się przez chwilę, czego ona może Ci pozazdrościć, na pewno jest wiele takich rzeczy.
Ciesz się każdą chwilą spędzaną z Twoją przyjaciółką zamiast się do niej porównywać. Choćby jednym z dowodów na to, że jesteś wartościowa może być sam fakt, że Twoja przyjaciółka bardzo Cię lubi. Z pewnością nie bez powodu ;).
Przede wszystkim nie musisz we wszystkim naśladować swojej przyjaciółki, nie musisz jej wcale w niczym dorównywać. Jeżeli jednak nadal martwisz się o swój wygląd, to może wybierz się z Twoją przyjaciółką na zakupy? Skoro ma dobry gust, na pewno dobrze Ci doradzi. Byłaś kiedyś w szmateksie? Wiesz, że można znaleźć tam jedyne, niepowtarzalne, oryginalne, a czasem bardzo modne ubrania? Może warto się trochę rozejrzeć?
Jeżeli chodzi o chłopaków i przyjaciół, to po prostu poproś swoją przyjaciółkę, aby zapoznała Cię ze swoimi znajomymi. Jednak uwierz mi, lepiej jest mieć niewielu przyjaciół, ale prawdziwych, niż wielu fałszywych.

Trzymaj się, 
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x