niedziela, 3 maja 2009

Zacząć wszystko od nowa?


W naszej klasie wszystko krąży wokół przyjaźni..Wiele osób zrobi wszystko by zepsuć przyjaźń innych. Ja sama wiele razyzostałam zraniona. Wczoraj koleżanka powiedziała mi, że możemy wrócićdo dawnej przyjaźni. Sama zawiodła się na przyj. teraźniejszej i mówi,że nie chce dać jej nast. szansy. Ta jej przyj. ją zostawiła i chodziteraz z inną. Natomiast ta inna też miała przyj. i tamta też zostałasama. Skomplikowane to xD. No i teraz boję się, że za bardzo zaufałamKindze. Boję się, że ona wróci do Ali, albo będzie się przyj. z tamtą,która też została sama.. Kinga jednak ustaliła, że zaczynamy od nowa odwrześnia, bo teraz raczej by było dziwnie. Nie wiem co o tym myśleć.Chyba narobiłam sobie zbyt dużo nadziei. Co mam zrobić ?
~Nati

  

Droga Nati!

Z Twojej skomplikowanej wiadomości wywnioskowałam, że Kinga kiedyś przyjaźniła się z Alą, ale Ala ją zostawiła, więc Kinga zaproponowała Ci, abyście zaczęły wszystko od początku. Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam ^^.
Nie masz raczej nic do stracenia, nic do zaryzykowania, może więc warto zaufać Kindze? Nie martw się na zapas, ale pomyśl o tym, że naprawdę może być Wam razem fajnie. W sumie możecie zacząć od początku choćby od dziś, ale to tylko i wyłącznie Wasza decyzja ;).
Sądzę, iż warto jest zaufać Kindze, może naprawdę uda Wam się zbudować fajną przyjaźń? Będziesz miała kogoś zawsze przy sobie i razem będzie Wam raźniej. Skoro obie zostałyście "na lodzie" warto jest się nawzajem wspierać.
Na Waszym miejscu zaczęłabym od nowa, najlepiej od zaraz, to wcale nie będzie dziwne. Przecież nie macie już wobec nikogo żadnych zobowiązań ;).
Po prostu zaryzykuj, nie masz nic do stracenia!

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x