wtorek, 9 czerwca 2009

Przy niej czuję się jak śmieć



Cześć, mam problem. Mam jedną przyjaciółkę,bardzo ją lubię, rozumiemy się świetnie, mamy podobne poczucie humoru idobrze czujemy się w swoim towarzystwie. Ale czasami czuję się przyniej jak śmieć. Ona ma wykształconych rodziców, lepszy dom, własnypokój, więcej pieniędzy i lepsze ubrania, lepiej się uczy. Nie raz dajemi znać o tym, że czuje się lepsza ode mnie. Obraża się o byle głupoty.Mam wrażenie, że albo ona i moi rówieśnicy cofają się w rozwoju, alboja tylko ciałem i rocznikiem jestem podobna do nich. Jak na 14 latmyślę jak człowiek dorosły, oni są beztroscy i nic ich nie obchodzi.Lansują się na naszej-klasie i dziwią się mi, czemu nie mam 500znajomych, 100 zdjęć w galerii, dla nich chyba to jest wyznacznikiempopularności. Wiem, że ludzie nie są idealni, ale czasem nie wytrzymujęprzy mojej koleżance i jej podobnym. Zachowuje się jak dziecko,przezywa mnie kiedy dostaję lepszą od niej ocenę Lubię ją i chyba taksamo nie znoszę. Pomóżcie.

~Lena

  

Droga Leno!

Po pierwsze: przyjaciółka wcale nie jest lepsza od Ciebie! (Przeczytaj notkę "Przyjaciółka jest ode mnie lepsza" ). 
Przede wszystkim musisz wiedzieć, czego chcesz. Masz zamiar nadal utrzymywać tę przyjaźń, czy nie? Wyboru niestety nikt za Ciebie nie dokona, musisz sama zdecydować się na to, co będzie dla Ciebie lepsze.Skoro ona Cię denerwuje, to może nie warto się męczyć? A może Wasza przyjaźń ma jakieś dobre strony?
Oczywiście możesz próbować zmienić postępowanie Twojej przyjaciółki.Wytłumacz jej po prostu, że denerwuje Cię jej zachowanie i nie życzysz sobie, aby przezywała Cię pod byle pretekstem, a przede wszystkim daj jej do zrozumienia, że nie jest ode Ciebie lepsza. Nie możesz pokazywać ludziom, że tak łatwo mogą Cię pokonać! Gdy mówią "Jesteśmy lepsi",pokaż im, że jednak Ty jesteś górą! Uwierz w siebie i pokaż im swoją wysoką wartość!
A co do naszej-klasy. Rzeczywiście obecnie jeżeli nie masz kupyznajomych i mnóstwa zdjęć ktoś może uznać Cię za mało popularną (cooczywiście prawdą nie jest). Ale czy oni znają choćby połowę tych"znajomych"? Gdy ktoś wytknie Ci małą ilość znajomych, powiedz: "Nieliczy się ilość, ale jakość".

Nie daj się,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x