czwartek, 11 czerwca 2009

Sposób na elektryzującą się bluzkę

  witam.
mam problem i mam nadzieję, że pomożecie mi go rozwiązać.
otóż: bluzka, w której mam zamiar wybrać się na Sylwestra jest z materiału, do którego lubią się przyczepiać różne śmietki np. włosy.
co zrobić, by ta bluzka przestała taka być?
wyprać ją w jakimś specyfiku, czy coś?
mam nadzieję, że w miare zrozumialne napisałam i pomożecie mi.
proszę o w miarę szybką odpowiedź;)

z góry dziękuję i pozdrawiam.

~Magda



Droga Magdo!!!
Powiem Ci szczerze nigdy nie miałam podobnego problemu, być może dlatego, że moje bluzki zawsze są płukane w płynie do płukania.
Zaufana osoba powiedziała mi, że właśnie dzięki temu moje bluzki się nie elektryzują (wynikiem elektryzowania się bluzek jest przyczepianie śmietków).

Rada "pomocnej" z komentarza pod spodem jest również dobra.
Nie wiedziałam, że są takie preparaty, jednak widać kosmetyka rówież idzie do przodu.
O takie preparaty możesz zapytać w sklepach z kosmetykami.
A jeżeli chodzi o przykry zapach, to popsikaj bluzkę już rano, troszkę wywietrzeje. Przed i w trakcie sylwestra niezastąpiony będzie flakonik perfum.
Życzę powodzenia i miłej zabawy na sylwestrze.
Pozdrawiam ;)
Mela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x