sobota, 18 lipca 2009

Tabletki ,,Borówka z luteiną A+E",


Potrzebne mi są tabletki "Borówka z luteiną A+E"na oczy. Czy one na prawdę mogą mi, choć minimalnie, poprawić jakośćwidzenia. Napiszcie coś o tych tabletkach.

~Asia

Droga Asiu!

Sama nie używałam tego leku, ani nikt z mojej rodziny, dlatego nie mogę potwierdzić Ci na 100%, że ten lek jest skuteczny, jednak wydaje mi się, że pomaga ;). Dlatego właśnie w internecie znalazłam kilka informacji na temat tych tabletek.

 
"Preparat wspomagaostrość widzenia, zmniejsza dolegliwości wzrokowe, korzystnie wpływa naproces prawidłowego widzenia. Przeznaczony jest dla osób dorosłych zzaburzeniami widzenia o zmierzchu, pracujących przy komputerze,pracujących w złych warunkach oświetleniowych, narażonych napogorszenie wzroku związane z wiekiem.

Wyciąg z Borówki korzystnie wpływa na regenerację barwnika odpowiadającego
za zdolność widzenia o zmierzchu, pomaga zapobiegać krwawieniom do siatkówki
poprzez wzmacnianie ścian naczyń włosowatych. Luteina jako karotenoidposiada właściwości przeciwutleniające. Działa też jako filtr chroniący
plamkę żółtą przed szkodliwym działaniem promieniowania ultrafioletowego."

(informacje ze strony http://e-medest.home.pl)

Skoro napisałaś, że potrzebne są Ci te tabletki, ktoś musiał Ci je polecić, zapytaj go o opinię na temat skuteczności tego leku. A może tabletki zapiał Ci lekarz? Wtedy nie musisz się niczym martwić, on wie co robi ;).
Jednak dowiedziałam się (od Anitt, dziękuję ;*), że tabletki są niestety dla dorosłych, nie wiadomo więc jak mogłyby działać na Twój organizm. Luteina zawarta w tabletkach może niekorzystnie wpływać na inne, jeszcze nieukształtowane narządy, dlatego jeżeli masz zamiar kupić sobie te tabletki, najpierw skonsultuj się z lekarzem.

Pozdrawiam,
Crazy

Crazy (20:16)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x