piątek, 14 sierpnia 2009

Duże mięśnie łydek

 Hej :D Mam pewien problem, dosyć błahy, ale postanowiłam do Was napisać.. Chodzi o to, że mam strasznie.. duże(?) mięśnie łydek. Wyglądają okropnie! Niczym u jakiegoś kulturysty.. Gdy się na nie patrze chce mi się po prostu płakać, są ohydne! :( Chciałabym się was poradzić co można zrobić by jakoś je zmniejszyć i czy jest to w ogóle możliwe? Czytałam gdzieś w internecie, że jazda na rowerze zmniejsza mięśnie, ale moim zdaniem to zwykła głupota, bo przecież od tego mięśnie się rozrastają! Jakieś efekty przynosi ponoć rozciąganie, ale nie znam żadnych ćwiczeń rozciągających łydki.. Słyszałam też o operacjach wycinania części mięśnia, ale póki co jestem za młoda na takie zabiegi.. Jak myślicie czy jest jakaś szansa na pozbycie się tych mięśni? :( Dodam jeszcze, że 4 lata trenowałam koszykówkę i 5 lat trenuję karate. Sądzę, że to ma duży wpływ na te cholerne łydy.. Proszę doradźcie mi! Tylko nie piszcie, że takie umięśnione łydki są fajne i sexi, bo spotkałam się już z takimi odzewami.. Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :)~A.  
 
 
Droga A.!
Wiem jedynie, że mięśnie zanikają, jeśli się z nich nie korzysta, ale nawet chodząc z nich korzystamy, a ty uprawiasz tysiąc różnych sportów... Twoja jedyna nadzieja w dobrze dobranych ciuchach :) Przegrzeb jakieś notki z mody, może zobaczysz coś interesującego. Polecałabym też zainteresować się tzw. luźnymi skarpetkami - są modne, dziewczęce, a równocześnie tuszowałyby Twoją "wadę". Powodzenia!
Pcheł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x