środa, 5 sierpnia 2009

Jak jej powiedzieć, że ją kocham?


Witam! Niedawno zorientowałam się, że jestem biseksualistką. Mi to nie przeszkadza, moja rodzina już o tym wie. Tak samo reszta przyjaciół.  Myśle, że zakochałam się, sie w mojej najlepszej przyjaciółce... Raz sie pocałowałyśmy, i czasami łapiemy sie za ręce.. ale nie wiem jak jej to powiedzieć wprost. Pomocy!~P.

  
 

Kochana P.!
Wydaje mi się, że Twoja przyjaciółka jest albo bardzo otwartą osobą na wolne związki albo również coś do Ciebie czuje. Jeśli to to pierwsze, to nie ma co się rzucać w wielkie sidła miłości, bo to może popsuć Wasze stosunki, być może ona nabierze do Ciebie dystansu.
Jeśli jednak masz wrażenie, że w większości czasu Tobie daje się przytulać i czujesz, że między Wami coś jest, nie ma co się powstrzymywać:) Nie sądzę, by mówienie "podobasz mi się!" do dziewczyny różniło się czymkolwiek mówieniem tego zdania do chłopaka. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
a) Romantyczny - zadbaj o lekko melancholijny nastrój, poczekaj aż będziecie same, powiedz jej, co czujesz i patrz głęboko w oczy.

b) Zabawny - gdy będziecie się dobrze razem bawić, przytul ją i z szerokim uśmiechem wykrzyknij "O, jak ja cię lubię!" :) (no, chyba, że robisz to cały czas...)
Uważam, że sama najlepiej znasz siebie i swoją przyjaciółkę i to Ty powinnaś się zastanowić nad dokładnymi słowami, które wypowiesz. Postaraj się, by były jednoznaczne i płynęły prosto z Twojego serca.
Szczerze mówiąc, to wszystko co mogę Ci na tę chwilę poradzić. 
Powodzenia :)

Pchła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x