środa, 19 sierpnia 2009

Preparaty prostujące włosy

Czesc. Może wiecie czy są jakieś preparaty,żele, szmapony itp. ktore prostują włosy.Wiem że przeciez jest prostownica (nie jestem glupia ;p) i sama ją mam ale przez nią wypadają mi włosy. Mam lekko falowane wlosy . A wlosy mam do ramion. Moze to i fajna fryzura ale jak wstaje to mam tzw. busz na głowie...Więc są jakieś żele pianki itp.?
Proszę odpiszcie :]
Kochana,
Słyszałam o takich preparatach i sama jeden stosuję,ale wydaje mi się, że powinnaś stosować produkty nawilżające Twoje włosy, które są niszczone przez prostownicę.
Najlepiej było by gdybyś zgłosiła się z tym do dermatologa jeżeli problem nadal będzie się pojawiał.
Produkty do prostownicy:
Kliknij aby powiększyć
Ga.Ma, 21zł, 120ml.
SPOSÓB UŻYCIA:
Wstrząsnąć przed użyciem.
Spryskać włosy. Modelować za pomocą prostownicy, suszarki lub lokówki.
Szamponu do prostowania włosów Pro Liss Start’In
Odzywki wspomagającej prostowanie włosów Pro Liss Activ’On
Sprayu do prostowania włosów Pro Liss Liss’Up
Cena ok. 25-50zł
Sprawia, że włosy stają się "śliskie", dzięki czemu prostownica łatwiej przesuwa się po pasmach włosów. Ponadto chroni, domyka łuskę włosa, wygładza oraz nabłyszcza i zapobiega wypadaniu włosów.. Wzbogacony o pantenol oraz składniki unikalnej technologii CI.

Balsamy prostujące włosy:
  
Rb Haute Coiffure, 28zł
Krem prostujący, o efekcie półtrwałej.
Przeciwdziała kędzierzawieniu się włosów.
Jego formuła oparta na płynnych kryształkach i nasionach z siemienia lnianego.

Sposób użycia: Nakładać produkt na suche lub wilgotne włosy, delikatnie wetrzeć we włosy, wymodelować najlepiej przy użyciu prostownicy bądź ułożyć na szczotce.
Gumtree: L'Oreal, Hot Straight
LOREAL Paris, 15zł
Sama to używam i mi się bardzo podoba ja to nakładam na mokre włosy i zostawiam bo nie lubię suszyć i widzę efekty moje włosy są bardziej proste. Polecam. Nakładasz go na mokre włosy i suszysz suszarka od góry w dół na szczotce do modelowania.
Straight & Easy Balm 
Nivea, 16zł.
Balsam prostujący NIVEA Straight & Easy do włosów wchodzący w skład linii Straight & Easy pozwala osiągnąć efekt prostych włosów natychmiast i na długo - bez konieczności stosowania prostownicy.Unikalna formuła z zawartością oleju babassu wygładza włosy, zapewniając im długotrwałą ochronę przed wilgocią oraz strumieniem gorącego powietrza suszarki. Zapobiega puszeniu się włosów, nie obciążając ich, zapewnia łatwe prostowanie i kuszący blask włosów na długo, chroni przed wilgocią i gorącym powietrzem,nie wymaga spłukiwania.

1 komentarz:

  1. To complicate things further, many states consider minors that are emancipated, married, or in the
    military to be at the age of majority. Good news is: the ones opting for leasing
    cars online also enjoy special deals. There are a lot of business houses that
    are looking into the whole process of auto leasing and car leasing that helps them in cutting down their costs and saving
    thousands of dollars that would help them in buying thousand
    fleets of cars.

    My web blog Business Car Leasing

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x