wtorek, 8 września 2009

Liczą się tylko kumple


Pomóżcie.. :( 

Nie mam przyjaciółek,mam tylko przyjaciela. 
Zawsze było super ale teraz jest okropnie. 
Do klasy doszedl nowy kolega Marcin. on jest okropny,nic tylko rozrabia.. 
Rozmawiałam kiedyś z moim przyjacielem (Markiem) czy nowy kolega nie zepsuje naszej przyjaźni to powiedział że nigdy w życiu. Ale to nie prawda.. Marek nie siada już ze mną w ławce,czasem krzyczy bez powodu więc obrywam za nic,obraża sie także za nic.. i nic tylko z kolegami, nie poświęca mi nawet minuty! Mogłabym zerwać przyjażń gdyby nie to.. że ja go kocham od 4 lat. Ale nigdy z nim nie bede wiem,to dlatego dotychczas cieszyłam się tylko przyjaźnią. Ale teraz sie sypie totalnie. Niechce zrywać przyjaźni.. chce to naprawić ale jak?? Może i bym zerwala przyjaźń ale tego nie zrobie bo nie potrafię żyć bez niego,,, bo to moja miłość, tylko ta miłość okropnie rani. :( Kiedyś już zrywałam ale by nie potrafimy żyć bez siebie i godzimy sie po kilku dniach.. ale to już chyba się zmieniło. gdybym teraz zerwała to to chyba byłby definitywny koniec przyjaźni.. a ja naprawdę niechce tak wiele. chce tylko byc jego przyjaciółką tylko żeby znalazł i dla mnie czas.. Co moge zrobić żeby było jak dawniej?? Żebym i ja zaczęła sie liczyć? Błagam o pomoc..~Zakochana przyjaciółka

 

Kochana!

Moim skromnym zdaniem, taka przyjaźń nie ma sensu. Powinnaś wyznać swoje uczucia. Jeśli jednak uważasz, że to zły pomysł, do niczego Cię nie zmuszam ;) Możesz zacząć działać w inny sposób.
Umów się z przyjacielem po szkole. Bądź uparta i nalegaj na to spotkanie. Gdy powie, że nie może w poniedziałek, zaproponuj wtorek, jeśli wtorek mu nie odpowiada to może środa? I tak do skutku ;).
Porozmawiaj z nim szczerze. Powiedz, co czujesz i dlaczego nie odpowiada Ci jego zachowanie. Powiedz mu to samo, co napisałaś mnie. Ważne, abyś dobrze przestawiła mu swoją sytuację.

Dobrym sposobem będzie na pewno obrażenie się na przyjaciela. Nie odzywaj się wtedy do niego, nie zwracaj na niego najmniejszej uwagi. W końcu przeprosi albo zapyta o co chodzi ;).

A może czas poszukać przyjaciółki?
To chyba wszystko co mogę w tej sprawie doradzić.

Trzymam za Ciebie kciuki,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x