wtorek, 8 września 2009

Mama kontra zakupy przez internet

Hej mam problem. Znalazłam w necie stronkę z mnóstwem fajnych ciuchów, które mogłabym sobie kupić Jest tylko jeden problem - moja mama. Jak mogłabym ją przekonać by pozwalała mi robić zakupy w internecie. mam 14 lat. Pozdro. Fajny blog. 

~Internetova

  

Droga Internetova!

Świetnie Cię rozumiem, w internecie można znaleźć mnóstwo fajnych rzeczy. Jest wiele zalet kupowania przez internet. Na pewno wiele z nich zachęciło Cię do podjęcia decyzji o tego typu zakupach. Przede wszystkim - nie musisz wychodzić z domu ;). 
Właśnie Twoim zadaniem będzie przedstawienie mamie całej listy zalet takiego kupowania. Jednym z ważniejszych argumentów na pewno będzie fakt, iż Twoja mama nie będzie musiała uganiać się z Tobą po sklepach w poszukiwaniu bluzki, która Ci się spodoba. Jeżeli natomiast zakupy robisz sama, powiedz, że mogłabyś więcej czasu poświęcić np. domowym porządkom albo nauce zamiast uganiać się po galeriach handlowych.
Sama na pewno jesteś w stanie dostrzec wiele udogodnień dla siebie, a przede wszystkim Twojej mamy, dlatego z pewnością potrafisz przedstawić mamie świetne argumenty. Pamiętaj - na pierwszym miejscu wymień korzyści właśnie dla niej!

Pozdrawiam serdecznie, 
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x