niedziela, 6 września 2009

Maskowanie długiej szyi

Mam długą szyję, mogę ją zaliczyć do gatunku "żyrafa". Wcześniej także miałam na jej punkcie kompleksy, ale teraz znów wróciły i pogłębiły się, ponieważ chłopak, który mi się podobał, powiedział, że nie będzie się ze mną zadawał, bo psuję mu reputację swoim wyglądem. :( Naprawdę, trudno mi się wyluzować, bo ciągle myślę, że wszyscy patrząc na mnie oceniają, że jestem brzydka przez tą szyję (twarzy też nie mam najładniejszej). Koledzy podrywają ładne koleżanki, ja jestem najgorsza. Co prawda mam kilku kolegów, którzy mnie lubią, ale zamiast pokazać im swoją lepszą stronę, cały czas przejmuję się tą szyją i jestem przygnębiona. Co mam zrobić? :(
~ Piękna



Kochana Piękna!

Chłopak, który tak Ci powiedział, wogóle nie był Ciebie wart i myślę, że zdajesz sobie z tego sprawę. Nie powinnaś się nim przejmować, ponieważ - z tego co widzę - jest zwykłym, bezwartościowym idiotą. Poza tym najwyraźniej sam ma duże kompleksy.
Myślę, że jeśli odzyskasz dobre mniemanie o sobie, od razu zakręci się wokół Ciebie mnóstwo fajnych i miłych chłopców. Oni lubią dziewczyny pewne siebie, uśmiechnięte, przebojowe, a ty na pewno nie jesteś swobodna podczas rozmowy, skoro cały czas myślisz o tym, jak wyglądasz.
Długa szyja to atut, nie wada! Czy nie słyszałaś, że każda modelka o takiej marzy? Ludzie non stop szukają porad, jak sprawić, by ich szyje się wydłużyły. Ja sama naprawdę chętnie bym się z Tobą zamieniła!
Oczywiście, jeżeli to do Ciebie nie przemawia, mam kilka sposobów na maskowanie długiej szyi. Może dzięki nim odzyskasz wiarę w siebie?

Długa szyja ładnie będzie wyglądać w golfach, stójkach i wysokich kołnierzach. Natomiast powiedz stanowcze "nie": głębokim dekoltom (zwłaszcza v-kształtnym), długim kolczykom i klipsom, zwracającym na siebie uwagę wisiorom i koralom. Jeżeli masz długie i proste, lub krótkie włosy "na chłopaka", powinnaś zmienić fryzurę na taką, która optycznie skróci Twoją szyję.
Świetną propozycją dla Ciebie będzie burza loków. Bujność fryzury całkowicie odciągnie uwagę od szyi. W dodatku doda Ci wdzięku i stylu.

Loczki a la Barbie
Przygotuj włosy do modelowania, wcierając w nie trochę pianki. Rozczesz je i nakręcaj pojedyncze pasma na wałki. Roztrzep włosy i wgnieć w nie kroplę nabłyszczacza, np. wosku lub fluidu. Dzięki temu ładniej będą odbijać światło.


Mam nadzieję, że dzięki moim radom i nowej fryzurze odzyskasz pewność siebie, bo właśnie o nią tu chodzi. Pamiętaj, że jeśli będziesz czuć się piękna, inni też będą odbierać Cię w ten sposób. Pozdrawiam,

Megu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x