czwartek, 10 września 2009

Profesjonalna depilacja brwi

Cóż, nie lubię swoich grubych brwi. Moja siostra zawsze się z nich nabijała, przez co w końcu przesłoniłam je grzywką. No i tak grzywka zbyt szybko odrasta, po około dwóch tygodniach pieści mi oczy, a po następnym nie chce się już układać. No więc męczę się w niej jak idiotka przez tydzień, aż będę mogła iść do fryzjera. Podobała mi się grzywka Cassie Steele w serialu "Degrassi", gdyż miała ją trochę ponad brwi, albo trochę dłuższą i mocno wycieniowaną. Ja również chciałabym taką. No, ale krzaczory będą widoczne i nie będę czuła się komfortowo. Tak więc moja mama zadecydowała, że możemy iść do kosmetyczki wyregulować brwi. I mam związane z tym pytania:
1. Jak kosmetyczka to robi? Wiem tyle, że wyrywa włoski.
2. Czy jest to bolesny zabieg? Wiem, że potem włoski będą odrastały słabsze, ale mnie chodzi o te pierwsze tortury, gdy są jeszcze w pełni sił.
3. Jak pielęgnować brwi i dbać o nie, aby ładnie wyglądały.
~ Asia


Droga Asiu!
Sama miałam z tym problem i udałam się do kosmetyczki. Muszę powiedzieć, że jestem z tego naprawdę zadowolona, podobnie jak niektóre z moich koleżanek, które odwiedziły zakład kosmetyczny w tym celu. Tak więc sądzę, iż raczej nie masz się czego obawiać;).
Regulację brwi wykonuje się woskiem lub pensetą, czasem tylko jednym, a czasem i tym i tym. W obu przypadkach ból nie jest dotkliwy:). Penseta nieco szczypie, ale wystarczy po prostu zacisnąć zęby i skupić się na myśli: teraz moje brwi będą piękne! Wierz mi, to żaden rodzaj tortury. Ja też spodziewałam się nie wiadomo czego i byłam mile zaskoczona.


Po depilacji skóra wokół brwi może być zaczerwieniona, ale tylko przez ten jeden dzień, nie wpadaj więc w panikę;). Następnego dnia śladu po tym nie zobaczysz!
A teraz: jak zadbać o brwi? No cóż, kiedy zobaczysz już, że brwi wracają do pierwotnego kształtu, czas na następną wizytę, która, jak słusznie zauważyłaś, będzie już o wiele przyjemniejsza. Oprócz tego powinno się co jakiś czas przeczesywać brwi specjalną szczoteczką (może być z żelem). Możesz też stosować odżywki do brwi, sprzedawane w podobnym opakowaniu do maskary (warto dopytać o nie w drogeriach).
Grzebyk do rzęs i szczoteczka do brwi, Rossmann
Cena: 3 zł
Gschwentner Haarkosmetik, RefectoCil, Longlash (Odżywka do brwi i rzęs)
Cena: 12-13 zł
(zdjęcia brak)
Megu \

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x