wtorek, 8 września 2009

Styl Hayley Williams

    
Hello! Dziewczyny macie bardzo pomocny blog, jednak przykro mi że od 3 miesięcy nie dostałam odpowiedzi na moje pytanie. Nie raz już o to prosiłam i jeszcze raz napisze: Mogłybyście mi napisać wszystko o stylu Hayley Williams z Paramore: kosmetyki, ciuchy i fryzury. Jeszcze prosze byście mi napisały gdzie moge kupić podobnr rzeczy do tych które ona posiada. Z góry dziękuje.



~Muzyczna
                                                                                                       

Droga Muzyczno !!!
Styl Hayley Willias z Paramore jest bardzo kontrowersyjny. Łączy różne kolory i style. Jak zapewne Ci wiadomo, jest ona piosenkarką rockową i właśnie takie nosi ubrania. Często ubiera spodnie rurki ale tak że i spódnice z kolorowymi rajstopami. Jej stroje są oszałamiające. Na jednej z imprez ubrała zieloną sukienkę, potargane i jak że modne rajstopy, muszkę, krótkie skarpetki i buty sportowe. Jej sposób na przyszłość to ja napisałam wcześniej, bardzo kontrowersyjne stroje.
Hayley obecnie ma czerwony kolor włosów, klasyczne cięcie z grzywką. Pasuje jej ona ponieważ wyszczupla i wydłuża jej twarz.

Hayley w teledysku do pineski „Crush crush…” miała niebieskim cieniem pomalowane oczy. Były one podkreślone czarną kredką i pomalowane tuszem do rzęs.
Taką sukienkę jak miała Hayley Willams możesz kupić najlepiej porą letnią, możesz również zobaczyć w H&M. Potargane rajstopy oraz buty zamów przez Internet, jestem pewna, że takie znajdziesz, muszkę możesz kupić w sklepach dla mężczyzn. Ubrania rockowe kupisz w sklepach rockowych oraz w tych, w których akurat jest taka kolekcja. Kosmetyki w drogeriach, a jak pójdziesz do salonu fryzjerskiego ze zdjęciem, to każda fryzjerka zrobi Ci taką fryzurę.
Myślę, że Ci pomogłam.
               Mela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x