piątek, 30 października 2009

Chcę mieć swój pokój!


Witam! ! Błagam Was ratujcie... A więc jest tak: moja mama obiecała mi remont pokoju ;) ale problem w tym, że miał od być odnowiony na wiosnę 2009 roku niestety nie jest :(( mama teraz mówi, że coś bedą robić u mnie w domu z prądem i będą rozburzać ściany i że się nie opłaca na razie ;(( ja chciałabym mieć pokój według swojego stylu, a mama postanowiła ze zrobi moj pokój i jednocześnie moj pokój jako pokój gościnny... jest mi smutno blagam poradzcie coś!!!

~Załamana marlenka

Droga Marlenko!
A starałaś się porozmawiać o tym na spokojnie z mamą? Teraz wydaje Ci się, że nie ma rozwiązania, ale napewno sobie poradzicie :) Warto ponegocjować. Twoja mama chce zrobić Twój pokój jako gościnny, tak? W takim razie możecie spróbowac przedzielić go na pół. Przecież są specjalne drzwi, które oddzielałyby dwie części pokoju, a każda z Was byłaby zadowolona. Jeśli jednak Twoja mama się nie zgodzi i uzna, że wtedy gościnny będzie zbyt mały by pomieścić gości, to zaproponuj coś innego. Możesz na przykład powiedzieć, że jak będą u Was goście, to nie będziesz miec warunków do nauki (ten argument zazwyczaj działa). Porozmawiaj z nią szczerze i spokojnie. Przeciez ona też kiedyś była nastolatką, która chciała mieć swój własny kąt. Pamiętaj! Poprzez krzyki, złość, groźby - niczego nie osiągniecie! Powodzenia!
Pozdrawiam, cykcyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x