sobota, 24 października 2009

Duże oczy

Hej! Na samym początku chciałabym Wam podziękować za to, że ten blog wogóle istnieje xD To niesamowite, jak wielu nastolatkom pomogłyście :P Ja też postanowiłam zwrócić się do Was z problemem. Otóż mam strasznie duże oczy. Czy możne jakoś je optycznie "zmniejszyć"? Tylko żeby makijaż nie był zbyt mocny, tak abym mogła w nim chodzić do szkoły itp.

~ vestonia <14 lat>



Kochana Vestonio!

Cała przyjemność po mojej stronie, ja osobiście bardzo dziękuję za docenienie naszej pracy:)!
Oczywiście, istnieje wiele sposobów na optyczne zmniejszenie oczu. Makijaż. Niestety, może on rzucać się w oczy, więc nie zawsze jest dobrym wyjściem, jeśli chodzimy do szkoły.

W przypadku dużych oczu:

- ciemne kolory cieni (czerń, grafit, zgaszona zieleń, b. ciemny brąz...),
- cienie muszą być matowe,
- zakaz jasnych, perłowych, brokatowych cieni,
- im większe oczy tym ciemniejszy odcień cienia,
- tusz do rzęs - wydłużający, absolutnie nie pogrubiający i w małej ilości.

Niestety dla Ciebie, najlepszym rozwiązaniem jest eyeliner (kreska na górnej powiece), ale z kolei jest on bardzo odważnym wyborem dla czternastolatki.



Takie optyczne zmniejszanie oczu ciemnym, przytłaczającym makijażem jest dobre, ale dla kogoś starszego. Poczekaj z tym kilka lat, gdyż: po pierwsze - w większości szkół jest to niedozwolone, po drugie - czternastolatka z czarnym cieniem do oczu? Do wygląda co najmniej śmiesznie:).
A poza tym, dziewczyno, każda kobieta marzy o dużych oczach! Oczywiście, niektórzy zazdrośnicy mogą nazywać je "wytrzeszczem". Olej ich! Musisz zaakceptować tę cechę swojego wyglądu, bo z odpowiednim nastawieniem nie wyda Ci się już taka poważna!

Przesyłam "wirtualne uściski",
Megu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x