czwartek, 29 października 2009

Jak ją przekonać do depilacji?


Hej jestem tu na próbnym i mam nadzieję, że spodoba się Wam moja odpowiedź :)

'Depilacja nóg? Jesteś za młoda' Tak. A więc ja sądzę że mam już za długie włosy na nogach i krępują mnie one przy chłopakach. Chciałabym się golić ale moja mam sądzi że jestem za młoda. Jeśli jeszcze trochę poczekam, będę włochatym potworem. Proszę o pomoc. 

~pstars




















Droga Pstars!
Myślę, że Twoja mama trochę boi się, że jeśli zaczniesz już teraz golić włosy, to staną się one mocniejsze i będziesz musiała powtarzać tą czynność coraz częściej. Z drugiej strony doskonale Cię rozumiem, bo moja mama miała takie same nastawienie do tej sprawy. Właściwie, to bardzo duża zależy od koloru Twoich włosków. Jeśli są one jasne, to nie będą tak widoczne, a jeśli ciemne, to masz trochę większy kłopot. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem będzie szczera rozmowa z mamą. Opowiedz jej o tym problemie. Na pewno ona też kiedyś miała takie kłopoty. Możesz przygotować taką małą "prezentację" swoich argumentów. Pamiętaj jednak, by nie dać unieść się emocjom, bo wtedy kłótnia gotowa. Warto też podsunąć jej delikatne sugestie o depilacji w dzisiejszych czasach. Poopowiadaj jej o nowych sposobach depilacji, np. o kremach. Przedstaw jej wszystkie argumenty i... daj jej czas do zastanowienia się! Napewno będzie potrzebowałą troszkę czasu. Po kilku dniach wróć do rozmowy i zapytaj się czy zastanowiła się nad tym. Nie używaj jednak sarkastycznego tonu, bo potraktuje to jako wyzwanie. U mnie się udało i mam nadzieję, że u ciebie też :) Powodzenia!
Pozdrawiam, cykcyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x