czwartek, 22 października 2009

Mama układa sobie życie na nowo


Mam taki problem.. 
Zrobiłam coś złego,bo przeczytałam kilka smsów mamy. 
Od kilku miesięcy domyślam się że ona ma kogoś innego. 
Jest mi teraz ciężko bo wiem że nasza rodzina może się rozpaść. 
Mam jeszcze dużo problemów.. złe oceny,nic mi nie wychodzi.. przyjaciel się ode mnie oddala i wogóle wszystko się psuje,nic mi nie wychodzi... 
czuje że popadam w depresje.. jakie są tego oznaki?? 
Myśle że mama od nas nie odejdzie ale chce zeby przestała rozmawiać z tym innym! 
Jest mi ciężko i nei umiem jej spojrzeć oczy. Nie wiem co z tym robić??? 
O depresji właśnie przeczytałam.. i wiele się sprawdziło.. smutek,tylko że ja to ukrywam.. w szkole udaje tylko wesołą a w domu to tylko w samotnosci płaczę.., myśli samobójcze,samookaleczenia,napad y wściekłości,izolacja od innych,brak apetytu, i wogóle to wszystko co było w tamtej notce! nie wierze w siebie i wogóle..wszystko jest beznadziejne.. ;// boje sie ze naprawde popadam w deprsje..ale z tym jakos dam rade 
ale prosze pomóżcie.. co mam zrobić w sprawie z mamą? ja naprawde juz jej nie ufam,niechce z nią rozmawiać, boje sie spojrzec jej w oczy i obwiniam ją o to że psuje naszą rodziną.. niechce jej nienawidzić ale dziwnie się czuje! ;(( 
pomocy!! ;// 
-Angelika 

Witam. 
Moja mama spotyka się z chłopakiem o 11 lat młodszym. Kiedyś tylko chodzili razem na tańce czy do kawiarni, a teraz przez kilka nocy nie mogę spa, bo on przyjeźdża i nadużywa gościnności. Poza tym, nie mogę spa bo słyszę... Jesteśmy wierzące i Kościół to zabrania. Martwię się o nią i chcę, by to wszystko się jak najprędzej skończyło. POMOCY!!! 

~Mimi


Moje drogie!
Wiem, wierzę w to bardzo mocno, że jesteście silne i poradzicie sobie.
Nie napisałyście, czy wasze mamy są samotne, czy są mężatkami. Wywnioskowałam, że jedna mama jest sama, druga jednak jest mężatką. Sytuacja wygląda inaczej w każdym przypadku, więc odpowiedź rozłożę „na dwa”.

W każdym przypadku ważna jest jednak rozmowa. Wasze mamy chcą na nowo ułożyć sobie życie, na pewno chcą tez byście wy miały tam miejsce. Dlatego powinniście często rozmawiać na różne sprawy. Szkoła, dom, znajomi.. Takie rozmowy budują zaufanie. A w takich sytuacjach jest ono niezbędne.

Angeliko!
Jeśli Twoi rodzice są wciąż razem, problem jest nieco poważniejszy.
Możliwe jest, że jednak źle odczytałaś sytuację. W końcu, nie wiesz dokładnie czy jest to prawdą. Nigdy nie złapałaś mamy na zdradzie. Proponuję ci porozmawiać szczerze z mamą i wyjaśnić całą sytuacje. Niewykluczone, że będzie na Ciebie zła, za to, że czytałaś jej wiadomości, ale musisz przyznać się do tego, by cała sprawa była wyjaśniona w odpowiedni sposób.

Mimi! 
Twoja mama jest chyba samotna, dlatego nie możesz zabronić jej spotykać się z tym facetem. Nie polecam Ci też kłócić się z nią w tej sprawie. To może tylko pogorszyć wasze relacje, a tego na pewno nie chce żadna z was.

Powodzenia!
Lenny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x