środa, 7 października 2009

Nadmierne owłosienie

Witajcie mam problem.. Na całym ciele mam owłosienie.. Wiem, ze to wynik nadmiernych hormonów męskich.. Mam włoski na piersiach!! ;// mam wąsik, mam włosy na udach, w okolicach odbytu, dosłownie wszedzie.. mam tego dosc.. co robic?! help!

~Bardzo_Zakłopotana

 

Kochana!


Wiele dziewczyn ma taki problem i wcale nie jest to powód do załamania. Poza tym, w okresie dorastania włosy pojawiają się w niektórych miejscach (np. te łonowe). Włosy na udach to także rzecz normalna.
Jeśli chcesz depilować okolice bikini, nie ma żadnych przeciwskazań, musisz jednak wiedzieć jak.
Skóra w okolicach bikini jest wyjątkowo delikatna. Stanowczo odradzam więc używania maszynki do golenia, gdyż mimo iż jest to najmniej bolesne, prawdopodobieństwo wystąpienia podrażnień jest byt duże. Polecam za to kremy do depilacji, gdyż z kolei depilacja woskiem (poza tym, iż jest najskuteczniejsza) wykonywana przez kogoś niedoświadczonego bardzo boli i występuje ryzyko groźnego poparzenia. Oczywiście, wosk w rękach profesjonalnej kosmetyczki to sprawa zupełnie inna i jeśli ta opcja nabardziej Cię kusi, udaj się do sprawdzonego salonu kosmetycznego.
Jeśli chodzi o włosy na piersiach, ponoć większość metod jest niebezpieczna i nie daje
zamierzonych efektów. Można usunąć je za pomocą lasera, jest to jednak kosztowny zabieg.
Wszystko o depilacji wąsika znajdziesz: tu.

Prawdopodobnym powodem nadmiernego owłosienia jest hirsutyzm (wyjaśnienie tego terminu: tutaj), sprawa nie jest jednak wyjaśniona. Jeśli jesteś całą sprawą bardzo zaniepokojona, udaj się do endokrynologa.

Głowa do góry!
Megu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x