poniedziałek, 5 października 2009

Porównują mnie do niej!

Droga załogo NBS, Wasz blog jest świetny, wielokrotnie skorzystałam z waszych rad. Jak to ja mam kolejny problem:( 
W mojej klasie jest dziewczyna A która w kółko za mną łazi. Jakby nie była wystarczającą męko jej chłopak i żałości kumple doczepili się do mnie. Ciągle mnie wyzywają i co najgorsze traktują jak wkurzającą A. Zupełnie jakby A była idealną moją kopią. Jeden gostek z klasy jedynie widzi różnice:( Czy nie da sie coś zrobć żeby mnie nie zniżali do jej poziomu??? Błagam ona jest strasznie dziwna np. mówi że jestem do jej chłopaka podobna i przez to powinnam z nim chodzić:(:(:( A na świrniętych kumpli nie działa ignorowanie:(:(:(:(:(:( 

~Załamana

 

Droga Załamana!

Na samym początku należy Ci się porządny ochrzan. Jak możesz tak oceniać ludzi? Mówić, że poziom Twojej koleżanki jest niski, a Ty to nie wiadomo kto i nie wiadomo jak od niej lepszy, przewyższający ją w każdym aspekcie życia. Wszyscy jesteśmy równi! Jak możesz oczekiwać, że ktoś będzie Cię szanował, jeżeli sama nie szanujesz ludzi?! Dzielisz ich na lepszych i gorszych, porównujesz do siebie. Po prostu "nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe". Los odwdzięcza Ci się, za nieszanowanie innych takimi wrednymi kolegami.
Powinnaś jak najszybciej zmienić swoje nastawienie, bo jeżeli tego nie zrobisz, nic nie uzyskasz, a Twój problem się tylko pogłębi. A na wrednych kolegów najlepszym sposobem są różne odzywki, o których znajdziesz notkę w "kategoriach".
Ale jeżeli chcesz zmieniać ludzi, najpierw zacznij od siebie!

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x