czwartek, 22 października 2009

Wyśmiewają się, bo jestem emo

Drogie NBS... mam pewien problem i bardzo chcę żebyście mi pomogły ,bo nikt nie potrafi mnie zrozumieć:( Jestem 100 % Emo i każdy się z tego powodu śmieje ze mnie. Nie wiem co robić , najczęsciej nic nie mówię i próbuję byc twarda, ale to nie dziala wszyscy w szkole dalej sie ze mnie smieja lub dziwnie sie na mnie patrzą . Co robić??Nigdy nie zrezygnuje z bycia Emo ! 

~EmoGirl

 

Kochana!

Wcale nie musisz się zmieniać tylko dlatego, że komuś nie podoba się Twój styl. W końcu wybrałaś go dla siebie, nie dla kogoś i temu "komuś" nic do tego czy jesteś emo, barbie, punkiem, metalem, czy nosisz nawet majtki na głowie xD. Widocznie to Ci siępodoba, wiąże się to w jakiś sposób z Twoim poglądem na świat, albo ma po prostu wyjaśnić ludziom coś o Tobie bez używania słów.
Cóż... widzę, że wiele rzeczy składa się na to, czy otoczenie akceptuje ludzi, którzy bardziej wyróżniają się z tłumu niż pozostali. Chyba najważniejszym czynnikiem jest wielkość miejscowości, z której pochodzisz (lub wsi). W dużych miastach nikogo nic nie dziwi, im więcej ludzi, tym większe ich zróżnicowanie i nikt tutaj nie wytknie Cię palcemza inny kolor skóry, odmienny ubiór, makijaż itp. Natomiast w mniejszych miastach ludzie niekoniecznie są przyzwyczajeni do tak dużej odmienności i często po prostu wyśmiewają się z wyróżniających się osób.
Co powinnaś zrobić?
Przede wszystkim nie zniechęcaj się do ludzi. Pozwól im poznać siebie, pokazać to, jaką naprawdę jesteś (czyli fajną dziewczyną ;)). Podejdź czasem do kolegów/koleżanek z klasy, zapytaj o cokolwiek, niech rozwinie się rozmowa. Zacznij małymi kroczkami, z czasem uda Ci się dostrzec, kto jest Ci życzliwy i dostrzegł w Tobie pozytywne cechy, których posiadasz na pewno mnóstwo. Gdy ktoś będzie się z Ciebie śmiał, przezywał lub wytykał palcami, staraj się śmiać z samej siebie (w końcu "Wiele okazji do śmiechu traci ten, kto nie potrafi śmiać się z samego siebie"), takim zachowaniem zakasujesz przeciwnika ;p.
Jednak staraj się skupiać na ludziach, którzy Cię lubią i doceniają, osoby niemiłe zostaw za sobą daleko w tyle, albo zakop głęboko w swojej podświadomości, w końcu świat nie jest złożony tylko z małych, wrednych człowieczków.
Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x