piątek, 6 listopada 2009

Boję się o moją siostrę


Chyba o moim problemie zapomniano, to napiszę jeszcze raz... A wiec moja siostra wpadła w złe towarzystwo, pije, pali nawet marihuanę! Przyłapałam ją na tym. Ona mieszka z tatą, ja z mamą... Ona ma 15, lat ja 13... 
Mamie powiedziałam o tym, ale się nie przejęła (bo ona, gdy siostra wybrała tatę, straciła do niej ufność)... A tacie też powiedziałam, to powiedział, że z nią rozmawiał, ale jak się nie zmieni, to nic nie zrobi, a ja czuję, że nie rozmawiał... Z nią gadalam to mówiła, że to jej życie i mam się w nie nie wtrącać.
 Co mam robić? Masakra, pomocy!

~siss.



Droga Siss!
Nie powiem - bardzo długo zastanawiałąm się nad tym co Ci poradzić i jak to napisać. Zastanawiałam się nad tym, dlaczego Twoja siostra wpadła w to towarzystwo. Możliwe, że powodem tego są wasze relacje w rodzinie. Mimo tego, że Twoi rodzice się rozwiedli, to nie mogą ignorować zachowania swojej córki! Co z tego, że ona wolała być z tatą? Twoja mama, mimo to powinna utrzymywać z nią kontakty i martwić się o nią. A Twój tata? On wybrała jego, co jest jasnym dowodem, że to do niego ma większe zaufanie i łatwiej jest jej z nim przebywać. Uważam, że powinnaś porozmawiać z obojgiem rodziców. Nie pozwól, by się próbowali wymigać od rozmowy i przedstaw im dokładnie całą sprawę. Niech to im da do myślenia. Jednak Tobie będzie trudniej rozmawiać z siostrą. Otwarcie powiedziała Ci, że masz się nie wtrącać. Nie oznacza to jednak, że masz ją z tym zostawić! Bądź przy niej, staraj się zrozumieć i nie wytykać jej win. Prawdopodobnie sama już się 'zaplątała' w tym wszystkim. Bądź jej przyjaciółką, bo jesteście rodziną i powinnyście się trzymać razem. Jeśli to wszystko zawiedzie- porozmawiaj ze szkolnym pedagogiem. Z poimocą dorosłej osoby, napewno sobie poradzisz i wspólnie rozwiążecie ten problem. Trzymam za Ciebie w kciuki i życzę powodzenia!
Pozdrawiam, Cykcyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x