piątek, 13 listopada 2009

Ja idę w odstawkę

Hej . Mam do Was takie pytanie . mamprzyjaciółkę [nazwijmy ją x], przyjaźnimy się od 10 lat (mam 13 lat) .Mamy tez taką wspólną koleżankę [y] i one się coraz bardziej przyjaźniąa ja idę na bok . jest mi z tym źle . Poradźcie jak powiedzieć o tymprzyjaciółce że źle mi z tym że odchodzi ode mnie albo co mam zrobićtakiej sytuacji .

~sheezy

 

Droga Sheezy!

Jeżeli naprawdę zależy Ci na Waszej przyjaźni, to walcz o nią ;)! Czasem naprawdę warto. Bardzo często zdarzają się przelotne znajomości, w które nasza przyjaciółka wydaje się bardzo zaangażowana, a nawet zapominająca o naszym istnieniu, ale to bardzo szybko mija ;). Chociaż nie zawsze. 
Co zrobić, aby zatrzymać przy sobie przyjaciółkę?

> Tak jak już sama wspomniałaś, porozmawiać, wyjaśnić wszystko, co tylko leży Ci na sercu. Nic nie zmyślać, ale bardzo szczerze i poważnie do tego podejść ;).
> Gdy tylko dziewczyny będą gdzieś razem szły, zawsze możesz chodzić z nimi i razem świetnie się bawić! Przecież y też na pewno jest bardzo fajną dziewczyną.
> Często rozmawiać z x, wysyłać smsy, spotykać się. Jednym słowem robić wszystko, co może tylko podtrzymać Waszą przyjaźń.
Jeżeli masz jakiś poważniejszy problem - dobrze byłoby, gdybyś wyjawiła go x. Wtedy zajmie się przede wszystkim Tobą i pomoże w rozwikłaniu kłopotu ;). (Pamiętaj tylko: przypadkiem czegoś nie zmyśl ;p)

Cóż, co wybierzesz, to już tylko Twoja sprawa.
Pozostaje mi życzyć dobrego wyboru!

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x