sobota, 7 listopada 2009

Koleżanka mnie denerwuje!

Mam koleżankę, ale strasznie mnie wkurza! Jak jej nie znałam wydawała sie dużo fajniejsza. Teraz nie mogę jej ufać. Ciągle kłamie i przesadnie się podlizuje. Ona nie jest miła, ona się po prostu chce do każdego upodobnić! Za plecami każdego obgaduje .. po prostu jej nie lubię! A ona na dodatek pisze mi ciągle sms typu: Dobranoc <3 KC <3 Hejo <3to mnie jeszcze baardziej wkurza! Ona chce być fajna, ale nie wiem.. może to we mnie jest problem. Po prostu nie lubię, gdy ktoś sie tak zachowuje. Nie umiem przy niej być sobą i jestem dla niej szczera. Powiedziałam jej ostatnio, że jej nie ufam, bo juz tyle razy się wygadała, że nic jej nie mówię. Ostatnio też zaczęła .. .;/. Wygadała się przy takiej dziewczynie.. No i ja jej mówię że mnie wkurza i to ja wychodzę na tą złą.Ale z nią się inaczej nie da!! Kurde aż mi ciśnienie podskoczyło jak to wszystko sobie przypomniałam ...Na dodatek to jest tylko jakieś marne 10% wszystkiego co zrobiła. ;p. 
Błagam o odpowiedź ;**. Jeśli nie dacie rady to proszę chociaż o jakieś info, że przeczytałyście czy co . :]. Dziękuję :*:*:* 

~Miloy ;]



Droga Miloy!

Często zdarza się, że osoby w kręgu naszego towarzystwa są nieszczere, dwulicowe, fałszywe, rozgadują wszystkim każdy sekret jaki zostanie im powierzony, w dodatku nie widzą w tym nic złego. Dlaczego? Bo nikt nie powiedział im o tym, że robią źle!
Wydaje mi się, że Twoja koleżanka nie chce być złośliwa czy nielubiana. Wręcz przeciwnie. Nie wie jednak, że przyjaciół zdobywa się poprzez bycie tylko i wyłącznie sobą, a nie udając, lub próbując być kimś, kim się nie jest. Chciałaby się jakoś przypodobać, ale nie wie jak. Chciałaby zdobyć nowe koleżanki, ale nie potrafi ich przy sobie utrzymać. Chciałaby być lubiana, ale nie potrafi tego dokonać, ponieważ poprzez swoje nadmierne starania zatruwa ludziom życie.
Jaki z tego morał?
Póki co, nie powierzaj jej żadnych tajemnic! Problem możesz rozwiązać na dwa sposoby: całkowicie odciąć się od jej towarzystwa lub spróbować jej pomóc.
Pierwsza droga jest dla osób wygodnickich, którzy chcą po prostu mieć święty spokój i żyć sobie własnym życiem.
Jeżeli wybierzesz ten sposób to:
> Nie odpisuj jej na smsy
> Nie rozmawiaj z nią
> Unikaj jej towarzystwa
> Nie spotykaj się z nią
> Dawaj jej wyraźnie do zrozumienia, że nie jesteś zainteresowana jej "ofertą"

Druga droga jest dla osób, które chcą dobra na świecie (xP) i chcą jakoś pomóc owej koleżance. Jeżeli wybierzesz ten sposób to:
> Zacznij z nią rozmawiać, tłumaczyć, wyjaśniać wszystko, co robi źle
> Zapewniać, że najlepiej jest być tylko sobą
> Przede wszystkim na początku nie powierzać żadnych tajemnic

Nie znam Cię, nie wiem, jaki masz charakter, dlatego podałam Ci dwa sposoby na koleżankę ;p. Wybór pozostawiam już Tobie. Oby był dobry!

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x