niedziela, 29 listopada 2009

Pokłóciłam się z przyjaciółką!

Cześć dziewczyny! Ja również mam problem i mam nadzieję, że mi pomożecie. No więc kiedyś byłam dość popularna, miała wspaniałą przyjaciółkę - najpopularniejszą w całej szkole. Nie przyjaźniłam się z nią dlatego, że chciałam dostać się do "elity", nie. Znałam ją od dawna i kochałam. Mój problem polega na tym, że się pokłóciłyśmy. Już dwa razy próbowałam się z nią pogodzić, ale jest twarda. Ma nową przyjaciółkę, która cały czas mnie obgaduje i korzystając ze swojej władzy źle nastawia na mnie całą klasę. Tak więc nikt oprócz mojej nowej przyjaciółki mnie nie lubi, wszyscy na mnie kablują, przezywają mnie, śmieją się ze mnie i obgadują. Nie wiem co mam robić! Pomóżcie! 

BeeMazzy

 

Droga BeeMazzy!

Zastanów się, czy nadal chcesz przyjaźnić się z tamtą dziewczyną. Może po prostu boisz się, że jeżeli nie będziesz jej przyjaciółką wszyscy nastawią się przeciwko Tobie? Nie zwracaj na to uwagi, na samym początku pomyśl, czy warto naprawić tę przyjaźń?
Nie obiecuję, że Twoja dawna przyjaciółka będzie chciała się z Tobą przyjaźnić, jednak zawsze można spróbować ;). Jeżeli chcesz się z nią pogodzić powinnaś przygotować sobie do tego odpowiedni moment (zważywszy na jej upartość). Poproś ją o spotkanie w cztery oczy - koniecznie! Jeśli ktoś będzie z Wami, na pewno się nie pogodzicie i trudno będzie wam rozmawiać szczerze.
Jeżeli jednak trochę boisz się spotkania, napisz do niej list. Wrzuć go do skrzynki pod jej domem, połóż na wycieraczce, wszystko zależy od tego, gdzie ona mieszka. Możesz także przesłać jej długą, szczerą wiadomość przez gg, naszą - klasę albo maila. Raczej odradzam podrzucanie czegoś do plecaka. Zawsze może to wyciągnąć na przerwie i wszystkim przeczytać.
Pamiętaj aby w swoim liście/rozmowie niczego jej nie wypominać. Po prostu przeprosić za to, o co się pokłóciłyście, wytłumaczyć, że chciałabyś odnowić Waszą przyjaźń. Koniecznie wspomnij o tym, że bardzo Ci zależy.
(ahh! I proszę, abyś nie pisała swojego problemu po milion razy, bo to wprowadza tylko zamęt!)

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x