środa, 11 listopada 2009

Przez nią dostaję złe oceny!

Mam jeden problem. z taką dziołchą z mojejklasy. kiedyś ją lubiłam, ale ona mnie wykorzystała do pogodzenia się zmoimi przyjaciółkami. ona jest bardzo denerwująca i przeszkadza mi wkoncentracji na lekcji i przez nią moja mama była prawie 2 razy wzywanado szkoły. nie umiem nie zwracać na nia uwagi. ona ciągle na lekcjimówi np. o jezus i wzdycha to jest bardzo głupie, a ja mam takicharakter, że musze coś odpowiedzieć. chcę poprawić się w nauce. przeznią dostałam już 2 jedynki. nie wiem co robić. teraz gdy pogodziła sięz moimi przyjaciółkami ja jestem starsznie zazdrosna i postanowiłamzerwać z nimi przyjaźń bo ja tego nie wytrzymuje. ona jest zła i całamoja szkoła mówi, że ona jest gora na głowę i to może być prawda. niechce się z nią kolegować, ani mieć z nią nic wspólnego, ale niestetyjestem z nią w klasie, a nie moge się już przepisać. dziś powiedziałamjej, że jej nie nawidzę, a ona zaczeła mnie wyzywać, że mnie nikt nielubi, że jestem fałszywa. ona doprowadza mnie do depresij i przeznią chciałam się zabić. wiem, że możecie pomyśleć sobie, że jestempsychiczna jakaś czy coś, ale ona naprawde doprowadza mnie do szału.proszę o radę co robić??? Kajaaak.

ynabanana

 

Kochana!

Myślę, że wszystkie swoje problemy prywatne, które są tylko i wyłącznie Twoją winą, zwalasz na niewygodną koleżankę, która może faktycznie jest nie za fajna, ale przecież nie jest wszystkiemu winna!
Piszesz, że przez nią dostałaś dwie jedynki... Zastanów się, czy to aby nie jest Twoja wina? Rozumiem, że owa dziewczyna nieźle zalazła Ci za skórę, ale przesadą jest zwalanie na nią całej winy za Twoje niepowodzenia. Do nauki po prostu trzeba się wziąć, a nie szukać winnego. Przepraszam, że tak ostro, a pragnę przemówić Ci trochę do rozumu ^^.
Aby odciąć się od tej koleżanki, nie musisz wcale zmieniać klasy, ani nigdzie się przepisywać. Wystarczy unikać jej towarzystwa.Domyślam się, że siedzisz z nią w ławce? Jeśli tak, przesiądź się gdziekolwiek indziej, a jeżeli będą z tym problemy, poproś nauczyciela, aby znalazł Ci inne miejsce, ponieważ nie możesz siedzieć koło tej dziewczyny.
Kolejna część zrywania znajomości to nierozmawianie z nią. Nie podchodź do niej na przerwach, nie wysyłaj sms'ów, nie rób nic, co mogłoby tylko podtrzymać Wasz kontakt.
Jeżeli jednak uznasz, że nadal masz ochotę na towarzystwo tej koleżanki, porozmawiaj z nią. Poproś, aby nie zagadywała Cię na lekcjach (przecież możecie rozmawiać do woli na przerwach!). Wytłumacz, że trochę Cię rozprasza na lekcjach i poproś, aby tego nie robiła. Opowiedz jej o wszystkich rzeczach, które Cię w niej denerwują i czekaj na poprawę ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x