niedziela, 15 listopada 2009

Przyjaciel chce ze mną chodzić! Jak odmówić?

Hej, a więc poradźcie mi co mam zrobić !\ 
Otóż Mój przyjaciel chce ze mną chodzić, ale ja nie chce ;\\ Jak mam mu odmówić tak , zeby go nie urazić i, zeby było tak jak kiedyś 

~Zołza

  

Kochana Zołzo!

Bardzo często bezinteresowna przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną z czasem prowadzi do tego, że jedna ze stron, lub obie zaczynają chcieć czegoś więcej. Na pewnym etapie nie wystarcza im tylko przyjaźń.
Możesz odmówić swojemu przyjacielowi, ale i tak zawsze już między Wami będzie trochę inaczej. Już nie będziesz czuła się w jego obecności tak jak kiedyś, ze świadomością, że chłopak Cię kocha, a jemu najprawdopodobniej będzie bardzo trudno tłumić w sobie uczucia.
Moim skromnym zdaniem powinnaś z nim porozmawiać. Powiedz mu bardzo grzecznie, że chcesz, abyście pozostali przyjaciółmi. Wyznaj, ze nic do niego nie czujesz oprócz przyjaźni i chcesz, aby tak pozostało. Możesz także powiedzieć mu coś w stylu "nie jestem jeszcze gotowa na miłość", to pozwoli mu trochę szybciej pogodzić się z Twoją decyzją.
Pamiętaj o tym, aby nie unikać tego chłopaka, ale traktować go tak jak dawniej. Może z czasem Twój przyjaciel znajdzie inny obiekt swoich westchnień i wszystko powoli wróci do normy ;)?
Nic w tej sprawie nie pomoże tak, jak po prostu szczerość.
I tego się trzymaj ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x