sobota, 9 stycznia 2010

Uroda: Pękające usta

 Od dawna, ok. 2 lata temu zaczęłam skubać skórę na wargach. Teraz żałuję tego, bo mam je popękane i spierzchnięte. Skóra na dolnej wardze (tej którą oskubywałam) jest jakby cieńsza niż na górnej i strasznie sucha.
~ Natalia


Droga Natalio!
Ja też borykałam się z tym problemem, bo też długo "skubałam" wargi. Poza tym, zima nie jest przyjaciółką naszych ust i również wówczas należy im się odpowiednia pielęgnacja.

Wazelina kosmetyczna.
Dostępna w każdej drogerii, aptece i supermarkecie, niesamowicie popularny produkt. Nawilża i chroni usta, likwiduje pierzchnięcie i pękanie.
Np. Ziaja, wazelina biała
Krem uniwersalny Tender Care Oriflame.

Balsam Tissane do ust

Na rynku jest dostępnych wiele innych balsamów i kremów do ust. Stosuj też pomadki ochronne!
Pozdrawiam!
Megu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x