niedziela, 27 czerwca 2010

Chłopak czy kumpele?

hej dziewczyny! Dawno nie odwiedzałam waszego bloga, i widzę ładny, nowy szablonik :) No, ale przechodzę do mojego problemu. Chodzi o chłopaka i moje najlepsze przyjaciółki .. Z chłopakiem wszystko ok, ale chodzi o to, że moje najlepsze kumpele go po prostu nie lubią .. Może zacznę od początku. Jesteśmy ze sobą od ok. 2 mies. Na początku wszystko było ok, spotykaliśmy się wszyscy razem, ale moja kumpela zaczęła robić się dla niego szczerze mówiąc chamska ;/ Ja jestem już do tego przyzwyczajona i wiem, że ona ma niekiedy takie dni, że innych rozstawiałaby po kątach, no ale mój chłopak powiedział mi, że jej nie lubi. Moja kumpela powiedziała mi również, że za nim nie przepada. Z drugą kumpelą wszystko było ok. Mój chłopak ją lubi, no i jak mi się wydawało - moja przyjaciółka go również. Ostatnio pokłóciłam się z chłopakiem, i wtedy ta druga kumpela powiedziała, że ona go też nie lubi, że mu nie ufa, że on mnie zrani etc. Ale ja go znam, wiem, że on mnie kocha tak jak i ja kocham go i, że mnie nie skrzywdzi. Teraz nie wiem co zrobić, bo dziewczyny nie chcą się spotykać z nim, ani on z nimi, a ja się przecież nie rozdwoję. Niekiedy wydaje mi się, że musiałabym ustalić jakiś grafik, żeby zdążyć spotkać się z każdym .. ;/ Jak umawiam się na dwór z dziewczynami to jest tylko " jutro nie wyjdę, bo idę na spacer z K. Po jutrze K ma mecz to też się raczej nie spotkamy " . Proszę was o pomoc . Byziaki ;*

~Loolipop



Kochana!

Niestety bardzo często zdarza się, że nasze przyjaciółki się nie lubią, albo nie przepadają za naszym chłopakiem. W końcu ktoś, kogo bardzo lubimy niekoniecznie musi być miłym towarzystwem dla reszty naszych bliskich. Nie możemy ich zmusić, aby się polubili (a szkoda ^^), możemy jedynie spróbować się do tego przyzwyczaić i robić wszystko, aby żadna strona nie ucierpiała.
Po pierwsze powinnaś porozmawiać zarówno z chłopakiem jak i kumpelami (oddzielnie oczywiście!) i poprosić, aby przynajmniej próbowali uszanować siebie nawzajem. Czyli nie muszą się lubić, ale jakoś specjalnie nie skakać sobie do oczu albo po prostu nie zwracać na siebie uwagi/traktować z dystansem. Tak będzie po prostu najbezpieczniej. Pamiętaj, że musisz wszystko zorganizować tak, aby nigdy nie mieli okazji ani powodu do kłótni. Pomyśl sobie jak by to wyglądało, gdyby Oni nie mogli się dogadać, a Ty nie wiedziała po czyjej stanąć stronie. W rezultacie mogłabyś stracić ich wszystkich, a tego chyba chcemy uniknąć ;).
Kolejną rzeczą o jakiej powinnaś porozmawiać zarówno z jedną jak i drugą stroną jest organizacja czasu i wspólne wyjścia. Wyjaśnij wszystkim, że musisz dzielić swój czas i prosisz, aby nikt nie miał do Ciebie o nic żalu, że nie możesz towarzyszyć im w każdej chwili, ale będziesz robiła wszystko, aby z każdym spędzić czas po równo ;).
A potem będziesz musiała sobie już tylko wszystko zorganizować. Np. rano jedziesz z koleżankami na zakupy, wieczorem idziesz z chłopakiem do kina albo na koncert idziesz z chłopakiem, a na kolejny z dziewczynami itp. Wszystko zależy od Ciebie i od znajomych. Pamiętaj, że nikt nie może ucierpieć, a podzielenie czasu pomiędzy wszystkich wcale nie jest takie trudne ;). Wystarczy im wszystko dobrze wytłumaczyć, a ponieważ z pewnością bardzo się lubicie, wszyscy Cię zrozumieją.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x