sobota, 18 września 2010

Busz na głowie

''Pisze już drugi raz i nie ma odp.
Moim problem są włosy... Wrrr... nienawidze ich.
Mam ich strasznie dużo i są grube. Niby super, hiper fajnie. Napewno lepiej niż jakieś cieniutkinie jak niteczki.
Nie są proste, kręcone itp. tylko lekko falowane.
Źle się układają np. z jednej strony mam wywinięto na zewnątrz a z drógiej do wewnątrz. Nie działają żadne lokówki, prostownice, żele, spreje itp. Fryzjer odpada (nie lubie i tyle.)
Co robić??
Czasami gdzieś musze wyjść i trzeba coś zrobić. Ja sobie wezme lokówką, spryskam spejem i za 15 minut mam tak jak było na początku.
I nie chodzi tu o te lokówki, żele itp. tylko o włosy.

~Safii_Kahna''

 

Droga Nastolatko!

Dokładnie znam Twój ból. Moje włosy też są grube, gęste i lekko falowane. Uważam, że poradzisz sobie  z tym.

Moje rady:

 - Używaj szampon prostująco-wygładzający + 2 odżywki, jedną ze spłukiwaniem i jedną bez.
Najlepiej z takiej samej serii. Polecam PANTENE

Co uzyskasz?
Przede wszystkim nawilżysz swoje włosy, staną się bardziej miękkie i podatne do ułożenia.

Aby od regenerować swoje włosy możesz robić maseczki. Polecam tanią i naprawdę  skuteczną,mianowicie:

- Nafta kosmetyczna (6zł)
- Olejek rycynowy (2zł)

Do zakupu w każdej aptece ;)

I gotowe.

Moim zdaniem nie przynoszą efektów prostownice i lokówki,
ponieważ Twoje włosy są twarde i suche. Warto wypróbować te sposoby.
Myślę, że przyniosą oczekiwane rezultaty.

Powodzenia.

Wasza Tiny
Tiny (18:26)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x