wtorek, 26 października 2010

Plomby amalgamatowe.


Witam. Mam problem dotyczący moich zębów. Kiedymiałam 9 lat byłam poważnie chora i przez niemal roczną terapię lekowąbyłam bardzo osłabiona. Już jest wszystko w porządku jednak cośzostało. A mianowicie zęby. Bardzo długo musiałam je leczyć ponieważbyły zniszczone. Zostało mi 6 plomb i to tych czarnych. Jako10-letniemu dziecku nie przeszkadzało mi to, ale teraz mam 16 i wstydzęsię tego ;/ nie są one zbyt widoczne, ale czuję dyskomfort. Jestemwesołą osobą i gdy się śmieję staram się jak najbardziej je ukryć. Niewiem co mam zrobić... trzeba będzie wymienić niestety koszty niepozwalają mi, aby wymienić wszystkie. Macie jakieś pomysły ? Aha ijeszcze jedno. Czy chłopakowi będzie przeszkadzało to, że mam takiezęby a nie inne? Bo teraz już bardzo dbam o zęby mam białe itd. tylkote cholerne plomby!! Proszę o pomoc :*

~Aga
 

Droga Agu!

Szukałam dużo na ten temat w internecie oraz spytałam zaprzyjaźnioną dentystkę. Niestety, na każdej stronie, forum jedyną możliwością była wymiana plomby na "białą". Także dentysta polecał tą opcję. Plomby "czarne", czyli amalgamatowe zawierają rtęć, która szkodzi zdrowiu. Można znaleźć gabinety dentystyczne, w których wymieniają na te białe za darmo. Jesteś młoda i dlatego, tym bardziej wymienią. Tam, gdzie ja mieszkam z chęcią je usuwają, więc radzę poszukać dobrego gabinetu dentystycznego. Najlepiej refundowanego przez NFZ. Jeśli jednak nie uda Ci się ich wymienić, to jedyną moją radą jest zaakceptowanie siebie i swojego wyglądu. Spójrz w lustro i powiedz sobie: "Jestem piękna, ze względu na to, czy mam te plomby ,czy nie".
A, jeśli chodzi o chłopaka, to jeśli jest naprawdę ciebie wart, nie powinny mu przeszkadzać.

Powodzenia
Sarah
Sarah (18:52)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x