wtorek, 28 grudnia 2010

Jak przeprosić przyjaciółki?


na ostatniej imprezie u koleżanki wypiłam zbyt dużo i zrobiłam mnóstwo rzeczy, których teraz żałuję... przelizałam się z chłopakiem najlepszej przyjaciółki, a później ją zwyzywałam, przystawiałam się do obcych kolesi, opowiedziałam innym wszystkie sekrety, jakie powierzyły mi przyjaciółki... jest mi tak potwornie głupio! 
minął tydzień. wszyscy się ode mnie odwrócili... o tamtej imprezie wiedzą nawet ci, którzy na niej nie byli. jestem teraz postrzegana jako łatwa dzi*ka, wredna su*a, która zdradza swoje najlepsze kumpele... one się teraz do mnie nie odzywają, czemu się wcale nie dziwię. na dodatek rozpuszczają o mnie nieprzyjemne ploty, namawiają wszystkich przeciwko mnie... jestem sama. 
wiem, że powinnam je przeprosić, ale nie wiem, jak to zrobić. zwyczajne słowo "przepraszam" może chyba nie wystarczyć. błagam, doradźcie coś! szczerze żałuję tego, co narobiłam...! 

~veronica14



Kochana!
 Przyznam, że nie jest to łatwa sprawa. Ale niestety stało się i teraz musisz to jakoś odkręcić. Na samym początku zastanów się kogo i za co musisz przeprosić. Możesz spotakać się po kolei z każdą przyjaciółką i osobiście ją przeprosić. Będzie to na pewno łatwiejsze, niż spotkanie zbiorowe, ponieważ w grupie jest raźniej i dziewczyny mogłyby się jeszcze bardziej nakręcić. Przygotuj sobie wcześniej jakąś mowę, pomyśl, co chcesz powiedzieć. Oczywiście wspomnij jak bardzo Ci przykro i wytłumacz swoje zachowanie. Wyjaśnij wszystko od początku do końca, powiedz, że za dużo wypiłaś i nie wiedziałaś, co się z Tobą dzieje i nigdy nie zdarza Ci się coś takiego. Zapewnij, że będziesz się pilnować, i że już nigdy niczego nie zepsujesz. Powiedz, że bardzo dobrze rozumiesz dziewczyny, bo sama byłabyś zła, ale jesteś tylko człowiekiem i czasem zdarzają się okropne wpadki, jak każdemu. Musisz również wspomnieć, że Twoje przyjaciółki są dla Ciebie naprawdę bardzo ważne i nie chciałaś ich skrzywdzić, nigdy sobie tego nie wybaczysz. Myślę, że to powinno załatwić sytuację. Pamiętaj, musisz okazywać skruchę i nie być zbyt pewną siebie!
 Co do przyjaciółki, z której chłopakiem się całowałaś, będzie pewnie trudniej. Jednak zapewnij, że nic nie masz do jej chłopaka, że zawsze pragnęłaś jej szczęścia.
 Jeśli przyjaciółki nie zmienią zdania, daj im czas i poproś, aby chociaż nie rozpuszczały plotek o Tobie, bo naprawdę chcesz się zmienić.
 Myślę, że dobrym pomysłem będzie zogranizowanie "imprezy przeprosinowej". Zaproś na nią swoje najbliższe przyjaciółki, okaż, że chcesz coś zmienić, że naprawdę żałujesz swojgo zachowania i chcesz wszystko naprawić. Powiedz, że nie cofniesz czasu, chociaż bardzo byś chciała, bo Twoje przyjaciółki są dla Ciebie naprawdę ważne! Na tej imprezie bądź miła dla wszystkich, możesz zaprosić też inne osoby, aby pokazać, że potrafisz nad sobą panować i nie jesteś taka, jak dziewczyna z tych szkolnych plotek.
 Myślę, że będzie Ci ciężko, ale nie jest to niemożliwe. W końcu każdemu zdarza się czasem wpadka. Po prostu musisz dać czas swoim przyjaciółkom, niech się z tym pogodzą, a z czasem ich złość będzie coraz mniejsza, aż w końcu Ci wybaczą. Inni ludzie również zapomną o tej imprezie, pewnie nie szybko, ale w końcu będą inne rzeczy i sytuacje, które znajdą się w centrum ich zainteresowania.
 Bądź dzielna! Wierzę, że Ci się uda i Twoje przyjaciółki zrozumieją i Ci wybaczą. Pamiętaj, żeby już nigdy nie powtórzyć tego błędu, bo za drugim razem już nie będzie tak łatwo.:)
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x