sobota, 25 grudnia 2010

Niedoszły chłopak mojej przyjaciółki interesuje się mną.


Witam cały zespół NBS. Nie wiem dokładnie do jakiej kategorii przypisać mój problem. Otóż chodzę do jednej klasy razem z moją "przyjaciółką". Wiele osób mówi mi, że przyjaźni się ona ze mną, tylko dlatego, żebym nie była dla niej konkurencją. Nie wiem czy im wierzyć i niejednokrotnie biorę ich uwagi przez pół. Jednak zdarzają się sytuacje, kiedy też mi się tak wydaje. Przykładowo, pewnego dnia założyłam do szkoły koszule w kratę i ona również. W chwili gdy mnie zobaczyła na cały głos, przy całej klasie powiedziała: Nie martw się, że Ty dzisiaj też masz koszule. Ja i tak wyglądam lepiej. Niby nic takiego, może powiedziała to po prostu śmiechem-żartem, ale takich sytuacji jest naprawdę wiele. Jest mi czasem z tego powodu przykro, ponieważ lubię się z nią wygłupiać w szkole i rozmawiać o ciuchach. Ale gdy jedna z najlepszych przyjaciółek dodaje wpólne zdjecię na naszą klasę,gdzie wyglądam tam nie najlepiej i w dodatku wcześniej prosiłam aby tego nie robiła. 
Ale teraz do rzeczy otóż problem polega na tym, że chodzi również z nami do klasy pewien chłopak, w którym moja przyjaciółka się podkochuje. On o tym wie, ponieważ po pijaku kiedyś mu to wyjawiła. Nieraz próbowałam ich zeswatać, ale na marne. Po prostu z jego strony, żadnej inicjatywy. Ale cały sęk w tym, że on do mnie pisze, zagaduje. Często gdy stoimy razem na przerwie z moja "psiapsióła" on podchodzi i zaczyna rozmowę. Ona z wlepionymi oczami ciągle do niego mruga i się uśmiecha. A on nie zwraca na nią uwagi, zazwyczaj patrzy mi w oczy i rzuca jakiś żart. Ona dla niego jakby nie istniała. Nie powiem, że "niedoszły" mojej przyjaciółki nie jest przystojny. Owszem jest i naprawdę mi się fajnie z nim rozmawia. Ale nie chcę stawać pomiędzy nim a nią. Nie jestem w nim zakochana ani nic z tych rzeczy, ale naprawdę lubię jego towarzystwo. Boję się jednak, że ona tego nie zrozumie i powie: Fajnie najlepsza przyjaciółka rzuca się na chłopaka z którym nieźle flirtuję. Muszę dodać, że ona nie potrafi się z czym pogodzić co nie jest po jej myśli, zawsze uważa się za najlepszą i jest narcyzowata. Mimo to lubię ją. Co mam zrobić, czy mogę spotykać i pisać z kolegą. Czy dla dobra przyjaciółki trzymać się z daleka. Bardzo proszę o pomoc. Musicie również wiedzieć, że przy mojej przyjaciółce często czuję się gorsza. Zazdroszczę jest pewności siebie, stylu bycia. Jeżeli potraficie mi pomóc to bardzo proszę odpiszcie. pozdrawiam i przepraszam za długą treść ;) 

~zakłopotana



Droga Zakłopotana!
 Rzeczywiście zachowanie Twojej przyjaciółki nie jest do końca normalne i można by podejrzewać, że rywalizuje z Tobą. Jednak najważniejsze jest to, co Ty o tym myślisz, a nie inni ludzie. I jeśli naprawdę Ci to przeszkadza, porozmawiaj z nią o tym. W końcu to Twoja przyjaciółka i powinna zrozumieć. Gdy dowie się jak się czujesz, może trochę przystopuje i zastanowi się nad sobą. Jeżeli jednak stwierdzisz, że to mało ważne, po prostu zignoruj jej zachowanie.:)
 Pisałaś, że czasem czujesz się gorsza. Nie myśl tak i zacznij doceniać to, co masz! Po prostu bądź sobą, spójrz optymistycznie na swoje życie. I pomyśl, czy czasem Twoja przyjaciółka Ci nie zazdrości, co możesz wywnioskować z jej zachowania.;)
 No a teraz o tym chłopcu. Na początku zastanów się, czy Ci na nim tak bardzo zależy i czy na pewno chcesz utrzymać z nim kontakt. Jeśli nie, sprawa jest prosta. Delikatnie odsuń go od siebie, żeby przyjaciółka nic nie podejrzewała. Jeżeli jednak ten chłopiec jest dla Ciebie ważny, koniecznie musisz porozmawiać ze swoją przyjaciółką. Pamiętaj, bądź delikatna! Powiedz, że lubisz go i chciałabyś utrzymywać z nim kontakt. Ale zapewnij, że nie interesuje Cię on jako chłopak, tylko jako przyjaciel. Wspomnij, że ona bardzo się stara, ale on nie zwraca na nią uwagi. Po prostu go nie interesuje i czas, żeby przejrzała na oczy, bo może tylko się skompromitować. Możesz również powołać się na przyjaźń, tzn. poprosić, aby przyjaciółka uszanowała Twój wybór, bo nie może mieć wszystkiego na własność, a Ty chcesz być szczęśliwa.
 Nie zapominaj, że wiąże się z tym duże ryzyko. Skoro przyjaciółka jest właśnie taka jak napisałaś, może tego nie zrozumieć i się obrazić. Dlatego musisz to wyczuć i sama zdecydować. Z Twoich obaw wynika, że ona z Tobą rywalizuje, dlatego może się odwrócić przeciwko Tobie, bo będzie szukała pretekstu. Dlatego wcześniej, zanim zaczniesz działać, zastosuj opcję, którą podałam na samym początku. Z tej rozmowy dowiesz się, czy Twoja przyjaciółka traktuje Cię poważnie i dzięki temu będziesz wiedziałą trochę więcej na ten tamat.:)
 Nie zdecyduję za Ciebie, sama musisz wybrać, bo to Ty znasz tą dziewczynę i potrafisz przewidzieć jej zachowania. Zastanów się tylko, co to za przyjaciółka, która kieruje się własnym dobrem, a nie myśli o Tobie? Przeanalizuj wszystko dokładnie. Mam nadzieję, że sobie poradzisz i wszystko się ułoży!
Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x